Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علی حدادی با اشاره به بررسی جزئیات حادثه کلینیک سینا در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس کمیته‌ای برای بررسی علل بروز حادثه در بیمارستان سینا تشکیل داده است. در این کمیته نشست‌هایی با مسئولان سازمان آتش‌نشانی، مدیریت بحران استان تهران، اورژانس، نیروی انتظامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازدید از محل حادثه و گفت وگو با برخی از مجروحان، اسناد و مدارک به صورت دقیق بررسی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کاربری این ساختمان که متعلق به بخش خصوصی است غیر درمانی بوده و با مجوز شهرداری تهران کاربری آن به درمانی تبدیل شده است. وزارت بهداشت و درمان نیز مجوز کلینیک را برای انجام عمل‌های جراحی زیبایی و آزمایشی صادر کرده بود که در همین راستا وزارت بهداشت و شهرداری تهران وظیفه خود را انجام نداده‌اند.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس یازدهم تصریح کرد: این ساختمان علی‌رغم استحکام بنای لازم و تغییرات کاربری که در داخل آن ایجاد شده بود، محل نگهداری وسایل قابل اشتعال در طبقه زیرین بوده در حالی که این وسیله‌ها (کپسول‌های گاز هلیوم) باید در خارج از ساختمان نگهداری می‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فرسودگی شبکه برق طبقه سوم و عدم کنترل سالیانه این تأسیسات باعث اتصال برق و در نهایت منجر به آتش سوزی شده است، خاطرنشان کرد: این آتش ضمن سرایت به طبقه زیرین منجر به انفجار یکی از کپسول‌های هلیوم شده و  دود حاصل از آن و گاز گرفتگی شدید در طبقات باعث خفگی تعدادی از کارکنان شده است.

حدادی افزود: نیروی انتظامی ضمن تشکیل پرونده برای مالک و تعدادی از مدیران ساختمان پرونده را به دستگاه قضایی دادگستری تهران ارجاع کرده است. متاسفانه مسئول خدمات این ساختمان از اتباع بیگانه بوده و آموزش لازم را ندیده و تخصص کافی نیز نداشته است. شهرداری و وزارت بهداشت کار خود را به درستی انجام نداده‌اند از این رو باید پاسخگو باشند.

وی در پایان تأکید کرد: اکنون افراد متخلف به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند. در این حادثه  ١٨ نفر از کارکنان و یک نفر از مراجعان جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین هاشمی: شهردار تهران چند هفته برای انتشار اوراق مشارکت فعال بود!/ پاسخ به احتمال تعطیلی متروی تهران فعالیت بورسی کارمندان دولت تخلف است تناقض میان حرف‌های آقای شهردار و رییس بنیاد مستضعفان/ پارکینگ پروانه، پارکینگ پلاسکو شد! مشخص شدن علت انفجار کلینیک سینا بررسی نامه اعتراض فرمانداری به لایحه نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای/ اشغال غیرقانونی معابر عمومی با جای پارک اختصاصی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حادثه کلینیک سینا مجلس مجلس یازدهم انفجار خیابان شریعتی کلینیک سینا کلینیک سینا اطهر سینا اطهر سینا مهر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • سنگلج در خطر است!
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)