Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

 پیروز حناچی ، شهردار تهران امروز در توییتی با اعلام این خبر نوشت: «خوشبختانه با پیگیری همکارانم در شهرداری و شورای شهر تهران و همکاری بانک مرکزی و دولت محترم ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارت توسعه مترو و اتوبوسرانی منتشر شد.

با این اتفاق مهم انشاءالله در سال ۱۳۹۹ شاهد برداشتن گام های جدی در توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو و ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

محسن هاشمی نیز که در روزهای گذشته پیگیر حل این مشکل بود؛ با اعلام انتشار اوراق مشارکت به ایسنا گفت: در واپسین ساعات مهلت قانونی، مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شد.

او با بیان این که بهتر است که جزییات این خبر را از مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران بگیرید چرا که تا نیمه های شب بین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی در حال تردد بود تا مجوزها را بگیرد، گفت: جا دارد که از حناچی و مناف هاشمی بابت تلاشهای بی وقفه خود و همچنین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی که توانستند این هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را به سرانجام برسانند، تشکر کنم. مشکل اوراق مشارکت حل شده و امیدواریم تحولی را در سیستم حمل ونقل عمومی شاهد باشیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد