Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:56:45 GMT

کشف کارگاه تولید ماسک تقلبی در کرج

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۵۵۱۵

کشف کارگاه تولید ماسک تقلبی در کرج

بهروز حصاری عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی بازرسی ازاین واحد غیر مجاز ، تعداد قابل توجهی ماسک غیر استاندارد و فاقد هر گونه ضوابط بهداشتی کشف وضبظ شد . 

وی خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع مجدد ویروس کرونا و استفاده مردم از ماسک و دیگر اقلام بهداشتی ، برخی سودجویان از فرصت بوجود آمده سوء استفاده کرده و با تولید کالاهای غیر استاندارد در محیط های غیر بهداشتی و عرضه آن در بازار مصرف ، سلامت عمومی را به خطر می اندازند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : مردم برای تهیه کالاهای بهداشتی  ،فقط به مراکز مجاز ،داروخانه ها و فروشگاه های  معتبر مراجعه و از خرید چنین کالاهایی از فروشگاه ها و کانال ها غیر رسمی جدا خودداری نمایند.

رییس اتاق اصناف البرز از عموم مردم درخواست کرد در صورت مشاهده توزیع کالاهای بهداشتی فاقد استاندارد ، شامل ماسک ، مواد ضد عفونی کننده و دیگر محصولات سلامت محور ،مراتب را از طریق شماره تماس ۳۲۲۱۸۱۵۴ به واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز اطلاع دهند .

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز اتاق اصناف ایران پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز اتاق اصناف ایران ویروس کرونا البرز اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد