Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی ولی پور روز چهارشنبه در حاشیه سفر به شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران بر ضرورت تأمین و  جذب هر چه سریعتر این میزان اعتبار تأکید کرد. 

وی اظهار داشت: نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در صورت تأمین این میزان اعتبار می توانند به نحو مطلوب تری  در حوادث و سوانح مختلف حضور یافته و یاریگر مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ولی پور افزود: هم اینک ۲۲ فروند بالگرد در کشور آماده ارائه خدمات لازم به مردم هنگام بروز انواع حوادث و سوانح است. 

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: چهار فروند از این تعداد بالگرد همواره نیازمند تعمیر است. 

ولی پور عنوان کرد: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در صورت نیاز به استفاده از بالگرد در مواقع بروز حوادث و سوانح مختلف می  ‌تواند از بالگردهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده کند. 

وی هدف اصلی سفر خود به شهر یاسوج را بازدید و برآورد امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر  کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد. 

ولی پور ابراز داشت: تصمیم گیری های لازم در آینده ای نزدیک از سوی متولیان امر در تهران برای حمایت همه جانبه و تأمین امکانات و  تجهیزات مورد نیاز واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گرفته می شود. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد حوادث غیرطبیعی یاسوج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد حوادث غیرطبیعی یاسوج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد حوادث غیرطبیعی یاسوج جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر نجات جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امداد و نجات ولی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۵صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری