Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@09:08:42 GMT

آزادراه آبیک- چرمشهر آبان‌ماه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۵۶۴۱

آزادراه آبیک- چرمشهر آبان‌ماه افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی آزادراه آبیک- چرمشهر آبان‌ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء عصر امروز در دیدار با استاندار قزوین اظهار کرد: پروژه آزادراه آبیک به چرمشهر که به صورت مشترک با وزارت راه و شهرسازی عملیاتی شده بود آبان‌ماه افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 70 درصد از این پروژه توسط قرارگاه و 30 درصد باقیمانده توسط وزارت راه و شهرسازی تامین اعتبار شد.

محمد عنوان کرد: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی سهم 30 درصدی خود بالغ بر 38 میلیارد تومان را کامل پرداخت نکرده است اما کار در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه شاهد کاهش ترافیک در ورودی استان خواهیم بود و بخش اعظمی از مسافرت به استان‌های همجوار نیز تسهیل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: آمادگی ورود به حوزه درمان را داریم این در حالی است که هم‌اکنون 8 هزار تخت در کشور توسط این قرارگاه در حال ساخت بوده و بیمارستان رازی نیز به زودی با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء آزادراه آبیک چرمشهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این طرح‌ها امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و بهره مندی ۶۰۰ خانوار افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل منبع ذخیره آب شرب در روستا‌های خانیک یگی مجد، آسفالت راه‌های بین مزارع حسینعلی و ابوجعفری، طرح حمام نمک درمانی به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی و نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به نمایندگی از ۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه تولید دستگاه‌های نوین حوله بافی و دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده محمد مهدی فانی از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه انصارالرضا در بشرویه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح و تحویل ۷۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • مرحله اول قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرز مهران افتتاح شد
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • گزارش یک توقف
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب