Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:17:34 GMT

اجرای آزمایشی «تله ای سی یو» در فارس

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۵۷۱۶

اجرای آزمایشی «تله ای سی یو» در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از بخش‌های که نقش ویژه ای در ارائه خدمات به بیماران کرونایی دارد بخش مراقبت‌های ویژه است و یکی از راههای کاهش این مرگ و میر ارائه خدمات به صورت تله آی سی یو است.

او افزود: با توجه به اینکه در تمامی زمان‌ها شاید ارائه خدمات توسط متخصصین و پزشکان متبحر در تمامی نقاط کشور وجود نداشته باشد از این رو خدمات تله آی‌سی‌یو می‌تواند نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر به بیماران که در این بخش‌ها مراقبت درمانی دریافت می‌کنند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بالایی تاکید کرد: در حال حاضر ممکن است پزشکان فوق تخصص در محیط امکان حضور نداشته باشند، لذا امروز بهترین فرصت برای ارائه خدمات به صورت سیستم‌های مشاوره‌ای مجازی و تله آی سی یو است.

وی همچنین خاطرنشان کرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز اولین دانشگاه در سراسر کشور خواهد بود که به صورت آزمایشی طرح تله آی سی یو را در شیراز اجرایی خواهد کرد و به تدریج سایر دانشگاه‌های کشور نیز این طرح در آنان اجرایی خواهد شد.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه استان فارس دارای زیرساخت خوب در راستای الکترونیکی کردن خدمات دارد از این رو انتظار می‌رود با مجوز آتی که از ستاد ملی کرونا گرفته شده متعلق به پرداخت خدمات پزشکی در قالب‌های الکترونیکی باشند

جان بابائی گفت: با استفاده از زیر ساخت‌هایی که در شیراز وجود دارد، تصاویر سی تی اسکن و رادیولوژی و سایر تصاویر به مرکز استان ارسال خواهد شد و اساتید رادیولوژی می‌توانند بلافاصله گزارش بنویسند و معطلی را کاهش دهند.

کد خبر 4980957

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا شهرکرد قزوین گرگان حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند مسکن بهزیستی مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر