Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: در جهت تأمین نیاز استان، ماسک‌های خانگی به چرخه تولید و توزیع قم ورود پیدا ‌کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم اظهار داشت: در جلسه قبلی، وظایفی بر عهده دستگاه‌های اجرایی در مورد تأمین ماسک و اقدامات لازم در افزایش ضریب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و اماکن عمومی و پرتردد نهاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی، در تحقق اهداف و برنامه‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه از دو هفته قبل، روال جدیدی در تأمین مواد اولیه تعریف‌شده و به‌صورت سامانه‌ای و اولویت استان‌ها اقدام به توزیع می‌شود افزود: این سامانه فروش مواد اولیه ماسک با اولویت استان‌های قرمز، تولید را محدود کرد و رایزنی‌ها نیز دیگر نقشی در تأمین مواد اولیه ندارد، با توجه به محدودیت مواد در استان یزد و ملایر، کار تولید در استان‌ها به‌سختی پیش می‌رود.

غضنفری تصریح کرد: در فاصله این هفته با فرمانداری و دستگاه‌های مسئول و بسیج اصناف تمام همت بر ظرفیت استان متمرکز شد و مسیر قبلی نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: در مورد مجوزها همراهی خوبی شد و اداره صمت قید مجوزدار بودن را برای واحدهای صنعتی و صنفی برداشته است، همچنین وزارت بهداشت مجوزها را تمدید کرده است.

وی با تأکید بر اینکه در تأمین مواد اولیه تفکیک انجام‌شده و سازمان صمت تأمین‌کننده مواد اولیه برای واحدهای صنعتی و بسیج اصناف برای واحدهای صنفی انتخاب‌شده‌اند، یادآور شد: علی‌رغم تلاش و پیگیری به دلیل سامانه‌ای شدن امکان تهیه موارد نبوده است.

برخی ماسک‌های قم را از داروخانه‌ها ارزان خریده و در شهرهای دیگر گران‌تر می‌فروشندروزانه 20 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی در استان البرز تولید می‌شودآیا ماسک‌ها با قیمت مصوب دست مردم می‌رسد؟

غضنفری افزود: با تغییر قیمت در کشور و تلاش مسئولان، تولید از 150 هزار عدد به 240 هزار ماسک به‌صورت روزانه رسید به‌طوری‌که 60 هزار عدد توسط بسیج اصناف بازار و 180 هزار عدد در حوزه صنعت تولید می‌شود که نیاز روزانه تا حدی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از خانواده‌ها در تولید ماسک با هزینه کمتر دارای امکاناتی هستند اضافه کرد: این اماکن در جهت تأمین نیاز استان، می‌تواند ماسک‌های خانگی به چرخه تولید و توزیع قم ورود پیدا ‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ در صورت الزام می‌توانند ماسک‌های خانگی را طبق نظارت دستگاه‌های اجرایی توزیع کنند.

وی عنوان کرد: علوم پزشکی می‌تواند درصدی از منابع ذخیره‌شده از وزارت را بگیرند و سهم کادر بهداشت و درمان را مرکز تأمین کند که در این صورت 20 درصد به ظرفیت ما افزوده می‌شود.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... کرونا در استان قم مجددا به مرحله هشدار رسید / میزان بستری ‌از خرداد ماه روند افزایشی دارد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است تولید روزانه ماسک در قم به ۲۵۰ هزار عدد می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا در استان قم مجددا به مرحله هشدار رسید / میزان بستری ‌از خرداد ماه روند افزایشی دارد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است تولید روزانه ماسک در قم به ۲۵۰ هزار عدد می‌رسد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۵ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۶ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم/ فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را به‌عهده داریم ۷ گزارش| بی‌آبی در مناطق سیل‌زده لرستان در گرمای ۴۵ درجه؛ اعتراض مردم «چم‌کبود» معمولان به بی‌توجهی‌ها + تصاویر ۸ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت مهمترین اخبار استانها اختصاصی| "نرگس محمدی" ‌هیچ محدودیتی ‌برای ملاقات و تماس ندارد / دیدار با خواهر در ۲۶ تیرماه امسال و تماس با خانواده ‌ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان روند ابتلا به کرونا در شرق استان گلستان ثابت شد/ همه شهرها‌ در وضعیت قرمز قرار دارند دیدار نمایندگان استان کردستان با رئیس کمیته‌امداد / افزایش میزان تسهیلات و تبدیل وضعیت نیروهای امداد مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی گزارش| عربستان و هزینه‌های میلیارد دلاری برای عملیات روانی علیه ایران شمخانی: انتقام سخت‌تری در راه است معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ماسک های خانگی مواد اولیه هزار عدد ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه