Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@21:17:42 GMT

امیر کویت برای معالجه راهی آمریکا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۰۱۶

امیر کویت برای معالجه راهی آمریکا می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

منابع مطلع از سفر آتی امیر کویت به آمریکا برای ادامه معالجات خبر دادند.

اخبار بین الملل- شبکه خبری «العربیه» غروب چهارشنبه  به نقل از خبرگزاری رسمی گزارش داد که « شیخ صباح جابر الاحمد آل صباح » امیر کویت برای ادامه معالجات راهی آمریکا میشود.  امیر کویت که 91 سال دارد  روز یکشنبه  به دنبال بروز بیماری در کویت بستری و مورد معالجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سال گذشته نیز به دنبال بروز بیماری در کویت مورد درمان قرار گرفت و برای تکمیل معالجات راهی آمریکا شد وسپس به کشورش بازگشت.  امیر کویت در جریان سفر سال گذشته به آمریکا با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور نیز ملاقات کرد.

دفتر امیر کویت صبح شنبه اعلام کرد که صباح الاحمد الصباح ، امیر این کشور برای انجام برخی معاینات پزشکی راهی بیمارستان شد . متعاقب این ماجرا  «نواف الاحمد جابر المبارک الصباح»، ولی‌عهد و جانشین «شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح»  وظایف وی را برعهده گرفت. وی کماکان این وظایف را بهبودی حال امیر کویت برعهده خواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امیر کویت کویت آمریکا امیر کویت امیر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدارش در رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه مقابل تیم هند پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه 14 بر 2 برنده شد و به سومین پیروزی خود دست یافت.

هاکی‌بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند، بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B برود.

تیم کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌ها
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت