Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-09@02:31:04 GMT

اردبیل 22 درجه خنک شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۱۱۱

اردبیل 22 درجه خنک شد

هوای اردبیل و پهنه گسترده‌ای از این استان در اولین روز مرداد با کاهش ۲۲ درجه ای دما بطور چشمگیر خنک شده است.

به گزارش ایرنا ؛ بیشینه دمای اردبیل امروز به ۱۷ درجه بالای صفر رسید درحالیکه ساکنان این منطقه سردسیر دیروز با گرمای طاقت فرسای ۳۹ درجه مواجه بودند.

در اردبیل وزش باد سرد با بیشینه ۶۸ کیلومتر در ساعت از جانب شمال‌شرق موج عمیقی از ابرهای کم ارتفاع را به منتهی الیه کرانه غربی آسمان رانده و حال و هوای پاییزی را در منطقه حاکم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفوذ زبانه یک ناوه فعال اطلسی از فراز دریای سیاه سبب کاهش چشمگیر دما در سایر نقاط شمالغرب ایران و نیز کرانه غرب خزر شده است.

آسمان ابری و اغلب مه آلود؛ وزش باد خنک متمایل به سرد؛ وقوع رگبار و آذرخش و گاهی باران ریزه از اثرهای این ناوه تا روز شنبه در استان اردبیل خواهند بود.

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با استناد به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبارهای تابستانه از امشب طی دو روز پیش رو با تمرکز بارشی در پهنه مرکزی و شمالی این استان به مردم هشدار داده است.

دوری از رفتن به فضاهای باز و قرارگیری در حواشی و بستر رودخانه ها و مسیل ها ؛ پرهیز از کوهنوردی ؛ تنظیم دمای گلخانه ها و مرغداری ها و احتیاط هنگام رانندگی در جاده های مه آلود و خیس ازجمله این موارد احتیاطی هستند.

اردبیل به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی دارای هوای بسیار متغیر است. امسال علاوه بر بهار در تیر ماه نیز وقوع رگبارهای پراکنده در بعضی نقاط این استان سبب خسارات و تلفاتی شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036D7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل شدید در جنوب چین + فیلم

مقامات محلی چین اعلام کردند که در پی وقوع سیل ناگهانی ناشی از بارندگی شدید در منطقه جنوبی «گوانگشی» دستکم دو تن جان باختند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای و گردوخاک در اصفهان/ هوا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • هوای خراسان‌شمالی ۱۰ درجه خُنک‌تر می‌شود
  • ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل
  • هنگام صاعقه در هوای آزاد چه کنیم
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • وقوع سیل شدید در جنوب چین + فیلم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت