Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:09:52 GMT

هشدار درباره رژیم‌های غذایی شدید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۳۳۹

هشدار درباره رژیم‌های غذایی شدید

این روز‌ها رژیم‌های غذایی بسیار سنگینی رایج شده اند که فرد را مکلف می‌کنند ساعت‌هایی طولانی به خود محرومیت غذایی بدهد و پس از بازگشت به حالت عادی نیز خوراکی‌های بسیار ضعیف و غیر مقوی مصرف کنند.

رژیم‌های غذایی شدید شاید در مقطعی کوتاه منجر به کاهش وزن شوند، اما در بلند مدت زمینه ساز مشکلات شدید سلامتی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رژیم‌های غذایی استاندارد نیاز به کالری استاندارد و انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی دارند. اما رژیم‌های غذایی جدید شامل قطع گروه‌های غذایی، قطع مصرف مکمل‌ها و خوردن میوه و سبزیجات بسیار کم کالری است. کاهش شدید حجم وعده‌های غذایی روزانه به طور مؤثر می‌تواند به کاهش وزن اضافی کمک کند. همچنین بدن را از ویتامین‌ها و مواد مغذی اساسی محروم می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی شود.

مردم نتایج کاهش سریع وزن را می‌بینند و تصور می‌کنند محرومیت‌های غذایی شدید نتایجی بسیار مثبت خواهد داشت. با این حال این نوع کاهش وزن با مشکلاتی جدی همراه است. افرادی که رژیم غذایی کاهش دارند معمولاً چربی را به همراه حجم عضله از دست می‌دهند، زیرا پروتئین کافی دریافت نمی‌کنند.

هشدار درباره رژیم‌های غذایی شدید   یک برنامه کاهش وزن سالم باید با هدف افزایش سطح عضلات و کاهش چربی بدن همراه باشد. در رژیم‌های غذایی سالم باید بخشی از پروتئین را در وعده‌های اصلی غذایی بخورید و تمرینات مقاومت بیشتری را انجام دهید تا به بدن دلخواه خود برسید اگر شما نیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با رژیم‌های غذایی سخت و سنگین همراه با محرومیت‌های طولانی مواجهید، بهتر است خوب فکر کنید و تحت تاثیر قرار نگیرید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم غذایی کاهش وزن لاغری پارسی خبر غذایی شدید رژیم های غذایی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی
برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.
آقای قطره افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان (به خصوص غرب و جنوب استان) رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: برای سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید در سطح استان دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • بارش شدید باران همراه با تگرگ در شهر بام آغاز شده است