Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان ابهر در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از چند واحد تولیدی در این شهرستان بازدید کرد که در جریان  بازدیدها  مدیر یکی از واحدهای تولیدی، اجازه تصویربرداری و تهیه خبر به خبرنگاران محلی و همراه استاندار را نداد که این عمل با واکنش تند و با تذکرات مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مبنی بر اینکه عوامل رسانه می‌توانند و اجازه دارند از دیدارها و برنامه‌های کارگروه تسهیل، خبر تهیه نمایند مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان نیز که در حین بازدید، متوجه تذکرات مشاور خود و برخورد نامناسب مدیران این واحد تولیدی با خبرنگاران  شد،  بلافاصله بازدید خود را به علت توهین به عکاسان و خبرنگاران، نیمه‌تمام گذاشت.

قرار بود کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این واحد تولیدی  و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور صاحبان برخی واحدهای تولیدی دیگر و مدیران عضو برگزار شود که فتح‌الله حقیقی در حمایت از اصحاب رسانه ضمن انتقاد و تذکر تند و صریح به مدیر مجموعه و نحوه برخورد عوامل وی با خبرنگاران، دستور داد محل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به فرمانداری ابهر انتقال یابد.

در ابتدای جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز حقیقی ضمن عذرخواهی و دلجویی از عکاسان و خبرنگاران از بابت برخورد نامناسب مدیران یکی از واحدهای تولیدی گفت: رسانه‌های استان، بازوی اطلاع‌رسانی مدیران بوده و دربسیاری از موارد با تشریک مساعی اصحاب رسانه بوده که برخی مشکلات بزرگ استان حل شده است.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی خبرنگاران در سفرهای شهرستانی و اطلاع‌رسانی از عملکرد مدیران در خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد: حل مشکل شرکت ایران ترانسفو و تهاتر ۸۰۰ میلیارد تومانی با وزارت نیرو، یکی از انواع تعامل مجموعه مدیریتی استان با رسانه‌ها است که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

مقام عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه مطبوعات، یکی از مشاغلی است که در روزهای کرونایی، صدمه دیده است، اظهار داشت: در این حال در این روزها اصحاب رسانه پا پس نکشیدند و بهرغم تمام مشکلات نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم اهتمام داشتند.

وی افزود: این بیانگر آن است که خبرنگاران و اصحاب رسانه به فکر مردم بوده و برای بیان مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند.

حقیقی ادامه داد: خبرنگار و عکاسی که در جریان بازدید از واحد تولیدی، عکس و خبر تهیه می‌کند جز برای بیان دستاوردهای بخش خصوصی و تلاش مدیران در راستای تسهیل و رفع موانع و همکاری با صاحبان صنایع نیست و ما باید قدردان این قشر شریف باشیم که بدون منت و منصفانه در راه تبلیغ عملکرد خادمان مردم گام برمی‌دارند.

استاندار زنجان در پایان این جلسه بار دیگر از نحوه برخورد مدیر یکی از واحدهای تولیدی در جریان بازید از آن مجموعه از خبرنگاران عذرخواهی کرد و این موضوع را علت انتقال مکان جلسه به فرمانداری ابهر و تاخیر در آغاز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد.

برچسب‌ها ابهر استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان ابهر استانداری زنجان فتح الله حقیقی زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی واحد تولیدی اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند