Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه سالروز پیوستن ریو فردیناند به منچستر یونایتد، فهرستی از 10 مدافع گران فوتبال جهان منتتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز سالروز پیوستن ریو فردیناند مدافع مستحکم انگلیسی به باشگاه منچستر یونایتد است. فردیناند در سال 2002 در چنین روزی با مبلغ 29.1 میلیون پوند که در آن زمان یک رکورد محسوب می‌شد از لیدزیونایتد راهی منچستر یونایتد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه فهرستی از 10 مدافع گرانقیمت فوتبال جهان منتشرشده است.

در صدر این فهرست هری مگوایر مدافع منچستر یونایتد قرار دارد. این بازی با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند از لستر سیتی راهی منچستر یونایتد شد.

در رده دوم ویرجیل فان دایک قرار دارد که در سال 2018 از ساوتهمپتون راهی لیورپول شد.

جایگاه سوم را بنجامین مندی بازیکنی که از موناکو راهی منچستر سیتی شد به خود اختصاص داده است، هزینه انتقال این بازیکن 52 میلیون پوند برای سیتیزن‌ها آب خورد.

در مکان چهارم جان استون قرار دارد که در سال 2016 از اورتون راهی منچستر سیتی شد. مبلغ انتقال این بازیکن هم 47.5 میلیون پوند بود.

در رده پنجم داوید لوئیس قرار دارد. مدافع برزیلی زمانی که در چلسی حضور داشت مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفت و با مبلغ 40 میلیون پوند در سال 2014 به این تیم فرانسوی پیوست.

ریو فردیناند که تقریبا 18 سال پیش راهی منچستر یونایتد شد رده ششم را در اختیار دارد.

وی با 29.1 میلیون پوند در آن زمان شاگرد سرالکس فرگوسن شد.

لیلیان تورام که در سال 2001 از پارما راهی یوونتوس شد در مکان هفتم قرار دارد. تورام با مبلغ 22 میلیون پوند راهی تیم ایتالیایی شد.

فردیناند باز هم در میان گران ترین مدافعان فوتبال جهان قرار دارد. در سال 2000، لیدزیونایتد این مدافع را از وستهام با 18 میلیون پوند خریداری کرد.

والتر ساموئل و یاپ استام هم دیگر مدافعانی هستند که به ترتیب با 13 و 10.6 میلیون پوند در رده‌های نهم و دهم قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال منچستر یونایتد مدافع رکورد منچستر یونایتد میلیون پوند راهی منچستر فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اولیسه پس از یک حرکت انفرادی فوق‌العاده بازیکنان منچستر یونایتد را به هم ریخت و دروازه آندره اونانا را باز کرد.

وینگر کریستال پالاس در ابتدای نیمه اول از میانه میدان توپ را برداشت و از کاسمیرو که در اقدامی برای گرفتن توپ ناکام ماند و به زمین افتاد، گذر کرد تا سپس با ورود به محوطه جریمه گل اول را بزند.

هواداران یونایتد در رسانه‌های اجتماعی از نمایش کاسمیرو خشمگین شده‌اند و برخی از آنها در پست‌هایی خواستار فروش این بازیکن در تابستان شده‌اند.

هواداری نوشت: «کاسمیرو باید فروخته شود. او افتضاح است.» هوادار دیگری نوشته: «اولیسه همین الان به فوتبال کاسمیرو پایان داد. او را بفروشید.»

یکی از کاربران نوشت: «اولیسه کاسمیرو را به خانه فرستاد.»
کاربری نوشته: «بعید است کاسمیرو تا آخر عمرش این تحقیر را فراموش کند.»

هواداری در این مورد گفت: «کاسمیرو مثل یک بازیکن بی‌تجربه تکل زد و بقیه هم مانند او افتضاح بودند. واقعا نمی‌دانم تن‌هاخ به آنها چه می‌گوید؟»

در بازی امشب منچستر یونایتد با یک عملکرد فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۰ به کریستال پالاس باخت و در رده هشتم ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یونایتد در برنابئو به توخل رسید!
  • سر آلکس فرگوسن بدترین خریدش در منچستریونایتد را فاش کرد
  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس