Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:34:39 GMT

ورزش بیلیارد در پایتخت گسترش می یابد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۵۵۵

ورزش بیلیارد در پایتخت گسترش می یابد

به گزارش عصر چهارشنبه سازمان ورزش شهرداری تهران؛ در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، استفاده از اماکن شهری جهت ایجاد باشگاههای بولینگ و بیلیارد مورد تاکید قرار گرفت.  

در این دیدار امروز که میان امیر محسنی و محمدرضا مقصودلو انجام شد، ارائه آموزش های عمومی در حوزه ورزش بیلیارد و بولینگ به ویژه در مناطق جنوبی شهر نیز مطرح و نیز مقرر شد فضاهای شهری مناسب که امکان ارائه آموزش و  توسعه باشگاههای ورزشی مرتبط را دارند، معرفی و زمینه های لازم برای توسعه بیلیارد و بولینگ در پایتخت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار در خصوص زمینه سازی برای جذب سرمایه های بخش خصوصی و ایجاد فرصت جهت توسعه ورزش هایی چون بولینگ و بیلیارد که مورد توجه عموم قرار دارد، از جمله رویکردهایی است که در حوزه ورزش عمومی دنبال می شود.

طبق اعلام رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران ۱۴۳ مجموعه ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس (پتانگ) به صورت قانونی در سطح استان فعالیت دارند، که تنها ۲۴ باشگاه فاقد استاندارد لازم در شهرستان‌های شهریار، پیشوا و فیروزکوه وجود دارند.

بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده در میزی مستطیلی پوشیده (با ماهوت سبز) با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی بازی می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری تهران فدراسیون بولینگ و بیلیارد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران فدراسیون بولینگ و بیلیارد شهرداری تهران فدراسیون بولینگ و بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور از راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه هلال در استان‌ها خبر داد و گفت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به ۸ هزار خانه افزایش خواهد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس احدپور  صبح امروز در نشست بررسی توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال در سطح استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این خانه‌ها در عرصه حل مشکلات جامعه هدف، اظهار داشت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به 8 هزار خانه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار خانه هلال در سه بخش روستایی، شهری و تخصصی راه‌اندازی شده که یکی از نقش‌های مهم آن هنگام وقوع حوادث رسیدگی سریع به آسیب‌دیدگان، دیده‌بانی و اطلاع‌رسانی است.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت‌های مردمی، گفت: نقش محوری خانه‌های هلال استفاده از ظرفیت‌های موجود در همان مناطق است که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف‌گذاری مناسب در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخگویی ارائه شود.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه‌های هلال، تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه‌های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه‌ریزی بلند مدت به‌شمار می‌آید ، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان‌دوستانه مردم نیاز به آموزش و مهارت‌آموزی امدادی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تأثیرات آموزش مدون را در خانه‌های هلال شاهد هستیم ، وقتی حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌دهد همین افراد به عنوان گروه‌های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می‌کنند که این مهم در سطح کلان و بحران‌های بزرگتر نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور در پایان ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به ظرفیت این استان مطمئناً شاهد درخشش‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد