Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@20:47:59 GMT

فیلم/ نماینده اصفهان: شاید کالا‌های کره‌ای را تحریم کنیم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۶۵۷۶

‍‍‍‍‍‍

صراط: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده اصفهان بانک های کره جنوبی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى

خیلى از بازى‌هاى کامپیوترى و محصولات کنسول‌هاى گران‌قیمت را دانشجویان یا جوانان نخبه‌اى مى‌سازند که هنوز اول راه‌اند و دسترسى به بودجه‌هاى کلان و امکانات حرفه‌اى و استودیویى ندارند. این بازى ویدئویى جالب را گروهى آماتور ساخته‌اند و به یک کمپانى بزرگ پیشنهاد داده‌اند که حمایت‌شان کند و کار در سطح وسیع پخش شود. سمپل و پیلوت اولیه با امکانات دانشجویى سرهم شده و البته مى‌بینید که با خلاقیت توانسته‌اند جاى خالى امکانات را پر کنند.

مثل موزیسین جوانى که اولین فرصت اجراى استعدادیابى یا تست و «آدیشن» شروع کارش را شاید با یک گیتار ارزان و کاور کردن آوازى مشهور سر هم کند و بعد‌ها سوپراستار پول‌سازى، چون جاستین بیبر یا بیلى آیلیش از دلش بیرون بیاید، این طراحان جوان بازى ویدئویى هم شاید تا میلیونر شدن فقط یک موفقیت کوچک فاصله داشته باشند؛ کافى‌ست بازى یا اپلیکیشن یا نرم افزار طراحى‌شده گل کند و به‌اصطلاح بگیرد و… تمام!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فیلم امروز

 

tags # بازی رایانه‌ای سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • (ویدئو) صداگذارى خلاقانه روى يك بازى ويدئويى
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • شرم از بدن
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!