Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- احتمال پیوستن هافبک انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به جمع شیاطین سرخ افزایش یافت. تاریخ انتشار: 22:20 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۹۹۲

خبرگزاری میزان- باشگاه منچستریونایتد مدتی است که به دنبال به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند است، اما طرفین هنوز برسر رقم این انتقال به توافق نرسیده‌اند و اختلافی ۲۰ میلیون یورویی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    منچستری‌ها آخرین پیشنهادی که برای به خدمت گرفتن سانچو ۲۰ ساله ارائه داده‌اند، ۸۰ میلیون پوند است، اما دورتموندی‌ها برای فروش ستاره جوان خود ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهند.    حالا، اما نشریه «دیلی تلگراف» انگلیس گزارش می‌دهد که دورتموندی‌ها به دنبال به خدمت گرفتن میلوت راشیکا، هافبک نفودی تیم فوتبال وردربرمن به عنوان جانشین سانچو هستند.   در صورتی که دورتموند موفق شود هم‌پستی جیدون را از وردربرمن به خدمت بگیرد، راه برای جدایی سانچو باز می‌شود و این خبر خوبی برای منچستری‌ها خواهد بود.   گفته می‌شود مدیران باشگاه دورتموند و سانچو در سال ۲۰۱۸ توافقی با یکدیگر کرده‌اند که در صورتی که این بازیکن در سال ۲۰۲۰ پیشنهاد مناسبی دریافت کند، بتواند از جمع زردپوشان وستفالن جدا شود.    هافبک پیشین منچسترسیتی که تا سال ۲۰۲۲ تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه‌های دیگری همچون چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار دارد، این فصل در ۴۴ بازی، آمار ۲۰ گل زده و ۲۰ پاس گل را از خود برجای گذاشته است. بیشتر بخوانید: داربی شمال لندن در فینال جام حذفی انگلیس انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستر یونایتد بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند با نمایشی عالی ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد پاری سن ژرمن را مانند بازی رفت با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

آنها در فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود باید با برنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ دیدار کنند که چهارشنبه‌شب ساعت ۲۲:۳۰ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در دیدار امشب بازیکنان پاری سن ژرمن مالکیت را در اختیار داشتند و چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما توپ‌های آنها یا با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون می‌رفت، یا با واکنش کوبل دفع می‌شدند و یا به تیر دروازه برخورد می‌کردند.

ادین ترزیچ که با رساندن دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده، ‌پس از بازی در گفتگو با کانال پلاس درباره احساسش بعد از صعود صحبت کرد.

او گفت:«به این تیم بسیار افتخار می‌کنم و خوشحالم. ما شایسته رسیدن به فینال هستیم. ما پی‌اس‌جی را شکست دادیم، به‌خصوص امشب و در این فضا. ما موفق شدیم دروازه‌ خود را بسته نگه داریم. شروع خوبی داشتیم. می‌دانستیم که باید از ابتدای بازی حملاتی داشته باشیم. آن‌ها در نیمه‌ی اول فرصت‌های زیادی نداشتند. در نیمه دوم چندین بار به تیر دروازه زدند و کمی خوش‌شانس بودیم. وقتی به اینجا رسیدیم مشکلاتی در بوندسلیگا داشتیم اما هواداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند. به این هواداران افتخار می‌کنم. ما فصل دشواری داشتیم اما آنها همیشه با ما بودند و امشب ما توانستیم با این دستاورد از آنها تشکر کنیم و یک شب رویایی بسازیم.»

دیگر خبرها

  • بوندسلیگا و شانس کسب ششمین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا!
  • اخراج اریک تن هاخ جدی شد؛ ساوتگیت به اندازه توخل شانس دارد؟
  • بله، خوش‌شانس بودیم و لیاقتش را هم داشتیم
  • دورتموند لیاقت این خوش‌شانسی را داشت
  • سانچو در ومبلی؛ تن هاخ شاید به آنجا نرسد!
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • انریکه: دورتموند خوش شانس بود که به فینال رسید
  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست