Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تایمز اف اسرائیل، تصاویر منتشر شده از رفتار غیرانسانی یک نیروی امنیتی با شخص معترض در اراضی اشغالی و انتشار آن در فضای مجازی خشم صهیونیست‌ها را برانگیخته است.

این تصویر حین اعتراضات صهیونیست‌ها علیه ناکارآمدی کابینه رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که یک معترض در حال اظهار نظرات خود بود با حمله نیروی امنیتی روبرو شده و نیروی امنیتی اسرائیل زانو خود را بر گردن او می‌فشارد.

این اقدام نیروی امنیتی صهیونیستی، اقدام وحشیانه پلیس آمریکا در مواجهه با جورج فلوید را تداعی کرده و خشم عمومی ساکنین اراضی اشغالی را در بر داشته است. فعالان اجتماعی و رسانه‌ای هم در فضای مجازی مشغول شدند تا اعتراض خود را به این اقدام منزجرکننده ابراز کنند.

صهیونیست ۲۸ ساله که مورد حمله نیروی امنیتی صهیونیستی قرار گرفته، در این‌ باره به هاآرتص گفته که پس از تلاش برای جلوگیری از مشت زدن پلیس به زنی میانسال که در کنار او ایستاده بوده، مورد حمله قرار گرفته است.

او گفت: «من سعی کردم جلوی او را بگیرم و دستش را عقب نگه دارم، اما او و یک افسر دیگر من را به کف زمین کوباندند. سپس دو یا سه پلیس من را گرفتند. یکی من را نگه داشت و دیگری پای خود را روی گردن من گذاشت. چند ثانیه به طول انجامید و صدمه دیدم».

این صهیونیست معترض تاکید کرد: «اگر او کمی بیشتر زانوی خود را بر گردنم نگه می‌داشت، من خفه می‌شدم».

صهیونیست‌ها که پیش از این نسبت به فساد گسترده نتانیاهو شکایت داشتند، اکنون به ناتوانی او در مقابله با ویروس کرونا هم اذعان کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند که شرایط اقتصادی بدی برای آن‌ها بوجود آمده و کابینه هم هیچ اقدامی در این‌باره انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جورج فلوید نیروی امنیتی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امشب هم تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده این شهرک‌نشینان معترض از نتانیاهو خواسته‌اند که توافقی را برای مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه امضا کند.

علاوه بر این صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات پرشمار خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6090398

دیگر خبرها

  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است