Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی که در ماه های اردیبهشت و خرداد امسال نسبت به تولید و نشر محتوا با موضوعات کرونا و پساکرونا، سواد رسانه ای و مناسبت های ایام ماه مبارک رمضان اقدام کرده بودند توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، هیات داوران دومین دوره پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در بیانیه خود آورده است: «مهمترین شاخص‌های انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، میزان ارتباط با محورهای تعیین شده در فراخوان تولید و نشر محتوا، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ناشران برگزیده، تعداد محتواهای منتشر شده در رسانه، میزان بازدید مخاطبان از محتواها و کیفیت انتشار محتوا بوده است».

بنابراین گزارش، جوایز تولیدکنندگان محتواهای برگزیده، ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده ۳۰ میلیون ریال است.
اسامی آثار و برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی بر اساس بررسی آثار تولید و منتشر شده در ماه های اردیبهشت و خرداد به این شرح است:
الف ـ تولیدکنندگان محتوا:
۱ـ اثر «تاثیر شیوع کرونا بر کسب و کارهای فرهنگی» تولید شده توسط معاونت سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران
۲ـ نماهنگ «امام رضا علیه السلام» تولید شده توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی
۳ـ ویدئوی «ملکوت آرامش با حضور ساعد باقری» اثر خبرگزاری قرآنی ایران
۴ـ اثر «چگونه از خود مراقبت کنیم» تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۵ـ اثر «کرونا کار خودشونه» تولید شده توسط مصطفی احمدزاده حشمتی
ب ـ بسترهای انتشار دهنده:
۱ـ اپلیکیشن چارخونه با مدیریت سعید رسول اف
۲ـ خبرگزاری تابناک با مدیر مسئولی محمدصادق عرب
۳ـ سُرنا خبر با مدیر مسئولی مریم محمدپور
۴ـ رسانه بر خط مجازیست با مدیر مسئولی حسن میثمی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فناوری اطلاعات تولید شده توسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زبان طنز نیشدار است
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه