Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@01:32:50 GMT

عظیمیان: جایگاه سپاهان بالاتر از این‌ها است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۱۳۳

عظیمیان: جایگاه سپاهان بالاتر از این‌ها است

عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با حضور در تمرین سپاهان تاکید کرد همه با تمام توان برای رسیدن به بهترین شرایط در تیم تلاش خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه امروز به همراه معاونین خود پس از حواشی اخیری که پیرامون تیم فوتبال سپاهان وجود دارد، در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار برابر نفت آبادان حاضر شد و برای دقایقی در مورد شرایط تیم، انتظارات خود و هواداران صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به تمرین آمدم تا به تیم خسته نباشید بگویم
با نزدیک شدن به اواخر فصل لیگ، به جهت حمایت از تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم حضور یافتم تا از نزدیک به این عزیزان خسته نباشیدگفته و از تلاش ها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم.

 

جایگاه تیم سپاهان بالاتر از این ها است
در عین حال این نکته را یادآوری نمایم که تیم فولاد مبارکه سپاهان برای مردم اصفهان بسیار با اهمیت است و مردم شریف اصفهان حساسیت بسیاری بر روی تیمشان دارند و امیدواریم در این مدت باقیمانده فصل جاری اتفاقات خوبی رقم بخورد، چرا که شایستگی و جایگاه تیم سپاهان بالاتر از شرایط موجود است.

 

بایستی اتفاق نظر ایجاد شود و دل مردم شاد شود
علیرغم مسائل ویژه ای که در ورزش فوتبال وجود دارد و بعضا غیر قابل پیش بینی است، با وجود سرمربی و بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم و همچنین امکانات خوبی که فراهم شده، بایستی اتفاق نظر داشته و در قالب یک کار گروهی بتوانیم تا آخر فصل دل مردم اصفهان و هواداران را شاد کنیم .

 

ممکن است در روند تیم توقفی ایجاد شود
عظیمیان با تشکر از هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به ایشان خاطر نشان کرد: مسابقات فوتبال فراز و فرود بسیاری دارد و بعضی مواقع فرایند کسب موفقیت ها رو به جلو است و خوب پیش می رود و چه بسا این فرایند در مقطعی توقف پیدا کند.

 

همه شرایطِ فوتبال در اختیار مربی و بازیکنان نیست
 مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در ادامه سخنان خود اضافه کرد: باید در نظر داشت که همه شرایط مستطیل سبز در اختیار سرمربی و بازیکنان نیست و مسائل مختلفی باعث می شود که بعضا نتایجی به دست بیاید که مطلوب ما و هواداران عزیز نباشد.

 

 

 

در باشگاه هیچ کسی سستی و کم کاری نمی  کند
حمیدرضا عظیمیان خطاب به هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با وجود همه شرایط موجود، به هواداران اطمینان می دهم که همه ی دست اندرکاران اعم از سرمربی محترم ، کادر مربی گری و بازیکنان تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج انجام خواهند داد وخیال هواداران عزیز از این جهت راحت باشد و اطمینان داشته باشند در مجموعه باشگاه هیچ کس سستی و کم کاری نداشته و همه با تمام توان برای رسیدن به بهترین شرایط تلاش می کنند.

 

بقیه رشته ها را فراموش نکردیم
حمیدرضا عظیمیان ضمن اشاره به موضوع مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به سرمایه گذاری های خوبی که توسط فولاد مبارکه درامر ورزش صورت گرفته اشاره کرد و اضافه شدن رشته های والیبال و دو و میدانی را از جمله رویکردهای جدید این مجموعه در زمینه رشد و پرورش رشته های مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برشمرد و خاطر نشان کرد: ما برای فوتبال که یک جامعه وسیعی از مخاطبین را در تمام دنیا دارد برنامه خاصی را تدوین کرده ایم اما بقیه رشته ها را نیز به دست فراموشی نسپرده ایم .

 

استعدادهای بسیار خوبی در اصفهان وجود دارد
وی از سیاست شرکت فولاد مبارکه در جهت کشف استعدادهایی که در بین دختران و پسران جوان است خبر داد و با اشاره به غنای استعدادهای ورزشی در استان گفت: استعدادهای بسیار خوبی در این شهر وجود دارد و از همین روی ترجیح ما این است که ما در همه رشته های ورزشی و همه رده ها استعدادها را شناسایی و رشد دهیم. برنامه ما این است که در نهایت استعدادهای کشف شده را به جامعه ورزشی کشورمان ، آسیا و دنیا معرفی کنیم .

 

حمیدرضا عظیمیان از عزم این شرکت در تامین هزینه های لازم در خصوص کشف و پرورش استعدادهای ورزشی را نیز خبر داد و در پایان اظهار امیدواری کرد زحمات کلیه عوامل باشگاه از جمله تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آخر فصل نتیجه مطلوب داشته و دل همه هواداران شاد شود.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شرکت فولاد مبارکه حمیدرضا عظیمیان رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس

باشگاه سپاهان اعلام کرد که به‌زودی از باشگاه پرسپولیس به نهادهای ذی‌ربط شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نوشت: « در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک، اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی، اقدامی درباره جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان، اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران، اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد».

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس پیش‌تر اعلام کرده بود که از سپاهان شکایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • پاسخ متفاوت هواداران سپاهان به کری هواداران زن پرسپولیسی؛ رقص! / فیلم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال