Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال کشاورزان گلستانی ۵ هزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی خود را به زیر کشت گوجه فرنگی بردند که تاکنون ۱۲۳ هزار تن از این محصول برداشت شد.

محمدرضا عباسی ادامه داد: در هر هکتار حدود ۴۰ تن گوجه فرنگی برداشت و پیش بینی می‌شود امسال، ۲۳۲ هزار تن از مزارع استان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در ایام محرم از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌های ویژه عزاداری شهادت امام حسین (ع) استفاده می شود.

**

فرماندار کردکوی گفت: جستجوی گروه تخصصی که با هماهنگی نیروی انتظامی برای یافتن سها رضانژاد به ارتفاعات جهان نمای کردکوی اعزام شده بود باز هم بی نتیجه ماند.

**

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از آمادگی ۲۶۰ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

**

پلیس امنیت عمومی گلستان موفق به شناسایی یک کارگاه لواشک سازی در گرگان شد.

با توجه به نظر نماینده بهداشت حدود ۵ میلیارد ریال لواشک غیر بهداشتی از این واحد توقیف و در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفت.

**

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بیش از ۲۵ درصد ناوگان حمل و نقل باری استان اعم از کامیون و وانت بار فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارد.

**

جانشین انتظامی رامیان  از کشف ۶۰ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها فصلنامه تولید و فرآوری محصولات زراعی و باغی قاچاق گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق گلستان قاچاق گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود

صادق حسنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از آغاز برداشت برگ سبز چای خبر داد و گفت: هم اکنون  تعدادی از کارخانجات مشغول خرید برگ سبز چای هستند و بتدریج تعداد کارخانجات افزایش می‌یابد.

او از پرداخت ۹۹ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: طبق وعده‌های قبلی تا فردا ۱۳ اردیبهشت مابقی مطالبات چایکاران به حسابشان واریز می‌شود.

حسنی ادامه داد: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان تولید چای خشک به ۳۰ هزارتن برسد، حال باید منتظرماند و دید که شرایط جوی به کدام سمت و سو می‌رود.

مدیراجرایی سندیکای چای حداکثر مصرف سالانه چای را ۷۰ هزارتن اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش واردات قهوه، مصرف سالانه چای کشور کاهش یافته است.

او درباره آخرین وضعیت واردات قهوه گفت: بنابر آمار گمرک در ۱۲ ماهه سال گذشته ۵۲ هزارتن قهوه وارد شد که نسبت به ۳۵ هزارتن سال ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۱۷ هزارتن واردات افزایش یافته است.

حسنی با بیان اینکه تاکنون قیمت چای تغییری نداشته است، گفت: در حال حاضر نوسانات بازار چای مربوط به بسته بندی و فروش است و هنوز در خصوص قیمت چای در سال جدید به نظر قطعی نرسیده ایم و موضوع در حال کارشناسی است و به رغم آنکه چای مشمول قیمت گذاری دولتی نیست، اما به سبب رشد ۳۵ درصدی بهای برگ سبز چای پیش بینی می‌شود که افزایش قیمت از ۴۰ درصد تجاوز نکند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • برداشت توت فرنگی از مزارع مازندران (فیلم)
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان