Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:12:56 GMT

لیورپول در لیگ جزیره رکورد شکنی کرد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۶۰۷

لیورپول در لیگ جزیره رکورد شکنی کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لیورپول با برتری مقابل چلسی به نخستین تیمی تبدیل شد که توانسته در یک فصل از رقابت‌های لیگ جزیره (لیگ برتر فوتبال انگلیس) ۳۱ مرتبه به پیروزی برسد.

در این فصل سرخپوشان آنفیلد تحت هدایت یورگن کلوپ توانستند بعد از ۳۰ سال به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال انگلیس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپولی‌ها در ۳۷ بازی این فصل خود ۳۱ پیروزی کسب کردند و تنها در ۳ بازی متحمل شکست شدند. ۳ بازی این تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان کلوپ اکنون با ۹۶ امتیاز در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

لیورپول ۵ - چلسی ۳ / قهرمان، خودی نشان داد/ "آنفیلد" در شب جشن قهرمانی سرخ‌ها گلباران شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم فوتبال لیورپول لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم