Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاک‌بان امانت‌دار شهرداری درچه زمانی که همچون هرروز مشغول پاک بانی معابر بوده،سه فقره چک به مبلغ 66 میلیون تومان پیدا کرده و با همکاری مدیران شهری آن‌ها را به صاحبش برمی‌گرداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر ،حسینعلی اکبری، پاک‌بان امانت‌دار شهرداری درچه زمانی که همچون هرروز مشغول پاک‌بانی معابر بود، سه فقره چک به مبلغ ۶۶ میلیون تومان پیدا کرده و با همکاری مدیران شهری آن‌ها را به صاحبش برمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاکبان پاک‌دست که محل کارش شهر درچه اصفهان است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: دو روز پیش ساعت حدود  7و ربع یا 7و نیم صبح در خیابان امام‌خمینی(ره) مشغول پاک‌بانی بلوار بودم که تعدادی کاغذ در وسط آن نظرم را جلب کرد.

وی ادامه داد: جلوتر رفتم و مشاهده کردم که سه فقره چک بر روی چمن‌ها افتاده است که جمع مبلغ آن‌ها به 66میلیون  تومان می‌رسید؛ سریعاً با مسؤول منطقه تماس گرفته و چک‌ها را تحویل او دادم که وی هم از طریق مدیران شهری این امانت را به دست صاحبش رساند.

اکبری با اشاره این‌که ممکن است این اتفاق برای هرکسی حتی خود ما بیفتد، گفت: خودم  را جای کسی گذاشتم که چک‌هایش را گم‌کرده است و من راهی جز تحویل این امانت نداشتم چراکه اعتقاد داشتم و دارم که اگر صاحب آن چک‌ها حضور نداشت اما خدای متعال دائماً شاهد و ناظر بر عملکرد من و بندگان خود هست.

وی با بیان اینکه باوجود شرایط سخت اقتصادی فکر پس ندادن چک‌ها را نداشت، گفت: امکان نداشت لحظه‌ای فکر نگه‌داشتن چک‌ها به ذهنم خطور کند چراکه یاد گرفته‌ام که نان حلال به خانه ببرم و خانواده‌ام با نان حلال روزگار سپری کنند.

این پاک‌بان جوان که اصالتاً اهل فلاورجان است، درباره سختی‌ها و شیرینی‌های زندگی و شغلش گفت:  قبلاً نماکار ساختمان بوده‌ام و به خاطر کم شدن ساخت‌و ساز دو سال است که به سمت کار پاک‌بانی آمده‌ام؛ ولی همیشه خدا را شکر می‌کنم و از کار خود که خدمت به مردم است راضی هستم.

اکبری در پایان اظهار داشت: چند سالی است که متأهل شده‌ام و خدا به من یک دختر و یک پسر عنایت کرده است که نام دختر ۵ساله‌ام مهد یس و پسر ۳ ساله‌ام یاسین است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: پاک بان شهر درچه اصفهان پاک بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی