Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تضمینی برای ادامه روند نزولی شیوع کرونا در کرمانشاه وجود ندارد و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. - اخبار استانها -

محمودرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ویروس کرونا در استان هفته‌های اخیر سیر نزولی داشته است اظهار داشت: چند استان از جمله کرمانشاه و کردستان در هفته‌های اخیر از نظر شیوع کرونا شیب نزولی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل شیب نزولی شیوع کرونا را همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: اما هنوز زنگ خطر شیوع کرونا در استان جدی است و رنگ‌هایی همچون سفید و قرمز و نارنجی که اعلام می‌شود هیچکدام دائمی نیست.

مرادی بیان کرد: اکنون که شیوع کرونا در استان کرمانشاه شیب نزولی پیدا کرده هیچ تضمینی وجود ندارد که در هفته آینده همین روند ادامه پیدا کند و این بستگی به رفتار مردم دارد.

شیوع کرونا فرصتی برای گسترش خدمات الکترونیک در فارس؛ رزمایش مواسات و همدلی در 3 نوبت اجرا می‌شودکاهش پوشش واکسیناسیون در پی پاندمی کرونا20 شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونایی / محدودیت‌های ‌سختگیرانه‌تر اعمال خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند و فاصله حداقل یک و نیم یا دو متر را از یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان‌های امام رضا(ع) و امام خمینی‌ (ره) تا پایان سال تجهیز می‌شوند گفت: یا توجه به توسعه بیمارستان‌ها در سال‌های اخیر اما اورژانس‌های آن‌ها براساس نیاز روز تجهیز نشده‌اند.

مرادی افزود: اورژانس بسیاری از بیمارستان‌ها زمانی تکمیل شده که بسیاری از فرایندها آن زمان نبوده به طور نمونه اورژانس بیمارستان امام رضا برای 400 تختخواب برنامه‌ریزی شده در صورتی که اکنون 800 تختخواب دارد.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... توضیحات جهانپور درباره اعلام ابتلای ۲۵ میلیون نفر به کرونا: یک مطالعه بود نه آمار! رهاسازی افراد مسن مبتلا به کرونا در اصفهان صحت ندارد / افزایش تخت‌های مراقب ویژه آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توضیحات جهانپور درباره اعلام ابتلای ۲۵ میلیون نفر به کرونا: یک مطالعه بود نه آمار! رهاسازی افراد مسن مبتلا به کرونا در اصفهان صحت ندارد / افزایش تخت‌های مراقب ویژه آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۳ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۶ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان ۷ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۸ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است مهمترین اخبار استانها اختصاصی| "نرگس محمدی" ‌هیچ محدودیتی ‌برای ملاقات و تماس ندارد / دیدار با خواهر در ۲۶ تیرماه امسال و تماس با خانواده ‌ ادامه پیگیری تسنیم|عملیات آب‌رسانی به روستای «چم کبود» معمولان ادامه پیدا می‌کند/ پاسخ مردم به ضد انقلاب معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان روند ابتلا به کرونا در شرق استان گلستان ثابت شد/ همه شهرها‌ در وضعیت قرمز قرار دارند مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ بانک مرکزی: اطلاعات ۲۵۰ صادرکننده را به مرجع قضایی دادیم/ بعد از شکایت هم از بازگشت ارز اجتناب می‌کنند سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا آذربایجان شرقی شیوع کرونا آزمایش موفق شیب نزولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود