Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:12:03 GMT

دلیل ناراحتی شجاع از مرد محبوب پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۹۶۳

دلیل ناراحتی شجاع از مرد محبوب پرسپولیسی ها

مدافع پرسپولیس به برداشتهایی که از صحبتهای کریم باقری با او شده واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش بود که در یک گفت و گوی اینستاگرامی بین کریم باقری ، خداداد عزیزی، شجاع خلیل‌زاده و جواد نکونام، آقا کریم از شجاع خلیل زاده مدافع تیمش انتقاد کرد که چون در میدان با بازیکن حریف درگیر می‌شود و دست از این اخلاقش برنمی‌دارد، چند سالی است که به تیم ملی دعوت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل زاده که با روزنامه گل صحبت کرده در بخشی از حرفهایش درباره این موضوع توضیح داده و گفته:

آقا کریم در یک بخش از صحبتهایش که به صورت شوخی بود گفت اعتراضهایت باعث شده به تیم ملی نرسی و بعد خندید اما یکسری از این حرفها دارند سواستفاده می‌کنند. مسائل داخلی پرسپولیس و بازیکنانش و کادر فنی‌اش به دیگران ربطی ندارد و یک مساله خصوصی است. آقا کریم بزرگتر من است و خیر و صلاح مرا می‌خواهد و این موضوع فقط مربوط به پرسپولیس و هوادارانش است و دخالت ممنوع.

مدافع پرسپولیس در بخش دیگری از صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که در چند دیدار اخیر تیمش اعتراضی نکرده و اگر حرفی زده به خاطر تعصبی است که به پرسپولیس دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در دیداری که یکی از پر‌گل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را شکل داد، در نهایت اما در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم تن به شکست داد.

شکست در جام حذفی یکی از جام‌های در دسترس پرسپوليس را از آنها گرفت و قهرمان فصل گذشته بعد از دومین بازی خود در این جام، وداعی زودهنگام با آن داشت.

اوسمار‌ ویرا سرمربی پرسپوليس که بعد از این شکست به شدت مورد هجمه هواداران تیمش قرار گرفت، بعد از توضیحاتی که در نشست خبری بعد از این بازی داشت در رختکن حاضر شد.

از دست دادن پیروزی برابر آلومینیوم در دیداری که آنها چند بار از حریف پیش افتاده بودند، انتظار می‌رفت باعث شود تا اوسمار در رختکن برآشفته شود. با این حال اوسمار با حضور در رختکن تیمش و با دیدن شاگردانش که در غم حذف بودند، از آنها خواست خیلی زود این باخت را فراموش کنند.

سرمربی برزیلی پرسپوليس در جملاتی کوتاه از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار آتی قرار دهند: باید فراموش کنیم. بازی حساسی مقابل سپاهان داریم و نباید به این بازی فکر کنیم و لیگ برتر‌ را هم از دست بدهیم. بلند شوید و سریع کار را برای بازی بعدی دنبال کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر