Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:35:55 GMT

باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۰۲۰

باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد

سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به کشور قصد دارند آن ها را از استان های همجوار وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و مدتی تعقیب نامحسوس، آنها را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سواری توقیفی، ۴۷ قبضه اسلحه شکاری - شورشی کشف و در این راستا ۲ نفر هم دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان در سال جاری افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف شده است.

وی همچنین با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می کند.

برچسب‌ها سلاح گرم کالای قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح گرم کالای قاچاق سلاح گرم کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با هدف اجرای مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق سازمان یافته فراورده‌های نفتی از سوی رانندگان چند اتوبوس خط کرمان ـ زاهدان مطلع و با بررسی موضوع متوجه شدند، چند نفر از طریق کارت سوخت ۲ دستگاه اتوبوس و برخی مدارک جعلی، اقدام به بارگیری سوخت کرده و آن ها را در مناطق شرق کشور به فروش می‌رسانند.

 وی افزود: در این رابطه با استعلامات انجام شده و پیگیری‌های بعدی ماموران، ۴ متهم دخیل در جعل مدارک و حمل سوخت غیرمجاز دستگیر و از اتوبوس‌ها و مکان‌های دپوی آن ها ۸۳ هزارو ۶۶۶ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به زیان‌های بسیار شدید خروج فراورده‌های سوختی از کشور و خطرات زیاد حمل سوخت از طریق ناوگان حمل مسافر و خودرو‌های شخصی، هر گونه مورد در این زمینه و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان