Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید على‌اکبر صفائیان در وصیت‌نامه خود آورده است: امر به معروف و نهى از منکر را همیشه داشته باشید و به حد عمل برسانید؛ رهبر عزیز را تنها نگذارید و همیشه از او تبعیت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على‌اکبر  صفائیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

 بنام محبوبم الله، با سلام بر مهدى(عج) با درود بر امام خمینى و با یاد شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامى، با درود به کسى که راهى را نشانم داد که مرا از ذلت تن پرستى دنیا، رها ساخت و سعادت همیشگى در آخرت را برایم ارمغان آورد و مرا به آرزوى همیشگى‌ام نائل آورد و از قید و بندهاى دنیوى که چیزى جز پوچى نیست، نجات بخشید.

راهى که با هیاهو و مبارزه‌هاى درونى شروع و به مبارزه‌هاى بیرونى و رنگ سرخ خون وارد مرحله‌ُ اصلى خود مى‌‌شود، راهى که عاشقانش هر لحظه در انتظارند (و منهم من ینتظر) و هر لحظه منتظر الطاف معبود خویشند.

خدا را شکر و سپاس که اگر لغزش‌هایى برایم پیش آمد، دچار آنها نگشتم. هر چند که با گذشت بیست سال از عمرم هنوز به درجه‌اى که انتظارش را دارم نرسیدم که امیدوارم خداوند انشاءالله عنایتی کند.

بنا به حقانیت انقلابم و دستور امامم و عزم خودم پا در این راه و قدم در جبهه گذاشتم و کسى برایم اجبارى نیاورد، حمایت از انقلاب اسلامى وظیفه‌ای است شرعى براى یکایک ما که امیدوارم هر کس به سهم خودش، دینش را ادا کند که در سراى آخرت در پیش خداوند متعال و ائمه طاهرین و شهدا روسفید باشیم.

خانواده‌ام مبادا در مرگم گریه کنید و با گریه تان دشمن را خندان سازید بلکه در مرگم بخندید و به یکدیگر تبریک بگوئید و با خنده خودتان دشمن را خشمناک و گریان کنید.

برادران و خواهرم، امر به معروف و نهى از منکر را همیشه داشته باشید و به حد عمل برسانید؛ رهبر عزیز را تنها نگذارید و همیشه از او تبعیت کنید و ایشان را سرمشق در کارهایتان قرار دهید و کارهایتان فقط براى رضاى خدا باشد.

در خداحافظى از شما مى‌خواهم براى من از خدا طلب آمرزش کنید و هر وقت بر سر قبرم آمدید، چند آیه از قرآن همراه با سخنان تازه‌ امام را برایم بازگو کنید. در هنگام دفن من چشمانم را باز بگذارید تا کوردلان بدانند من این راه را کورکورانه نیامدم و دستانم را بیرون بگذارید تا دنیاطلبان ببینند که من با خودم از این دنیا چیزى نبردم و مشتهایم را گره کنید تا در لحظات آخر و با بى جانى مشتى باشد بر دهان شرق و غرب.

و اکنون انتظار دو لحظه شیرین را مى‌کشم، یکى لحظه شهادت و یکى هم لحظه ملاقات با اولیاء خدا و شهدا که انشاءالله هر چه زودتر برای من اجابت شود.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامي امام خميني ولایت فقیه امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیگر مطهر شهید گمنام در اشکذر یزد

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079746 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • تشییع پیگر مطهر شهید گمنام در اشکذر یزد
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود