Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

محمدرضا گلزار، هنرپیشه مشهور سینمای ایران، همانند بسیاری از هنرمندان با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش، تولد داریوش فرضیایی، مجری محبوب و ومعروف برنامه‌های کودک و نوجوان که همه او را با نام عمو پورنگ می‌شناسند تبریک گفت.

 

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ نیز با انتشار پستی در اینستاگرام علاوه بر تشکر از تمام کسانی که تولدش را به او تبریک گفتند نوشت:

"سلام عزیزان
در قبال این همه محبت و لطفی که به بنده حقیر دارید صادقانه باید اعتراف کنم که زبانم عاجز از هرگونه تقدیر و تشکر هست
شمایی که با ارسال پیامهای محبت آمیز یا تهیه کلیپهای زیبا و استوریهای قشنگتون تولد حقیر رو تبریک گفتید
واقعا به داشتنتون افتخار میکنم و با عشق دستتون رو میبوسم
خیلی خیلی گلید خدا سایه تون رو کم نکنه عشقهای من
فقط یادتون نره بنده فردا اول مرداد تولدمه ، ظاهرا دوستان پیشواز رفتن
تبریک به همه مردادیهای گل که همیشه شیرند"

 

مهدی ماهانی، از هنرپیشه‌های نسبتا کم فعالیت در عرصه بازیگری، تصویری از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"دلت دریا باشه
بی منت عشق بورز و محبت کن
اگر هدفت برات مهم باشه
ثانیه به ثانیه برای رسیدن به اهداف و رویاهات براش انرژی مثبت به کائنات می فرستی
برای تحققش برنامه ریزی می کنی
فکر می کنی
تمام چیدمان زندگیت رو در راه رسیده به اهدافت تنظیم می کنی
ولی ....
باید با خونسردی از خیلی از موانع بگذری و بعضی مواقع نه ببینی نه بشنوی
هدف اگر بشه همه زندگیت
راهت رو پیدا می کنی
باید متفاوت باشی
باید غیر معمولی تلاش کنی
از خودت نامی در این جهان به یادگار بزار "

 

مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن تصویری در اینستاگرام، از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و دیگران حتما از ماسک استفاده کنند.

"هموطنان عزیزم خواهش میکنم ماسک بزنید و مراقب خودتون باشید،هیچ کس در این ایام به فکر ما نیست مگر اینکه خودمون به فکر خودمون باشیم دوستون دارم"

 

سیروان خسروی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور، تصویر تازه‌ای از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

علیرضا خمسه، بازیگر پیشکسوت و قدیمی سینما و تلویزیون ایران، تصویری قدیمی از یکی از فیلم‌هایی که در آن ایفای نقش کرده را به اشتراک گذاشته و از مخاطبین خواسته است نام فیلم را بگویند.

"به نظر شما این دو تصویر مربوط به کدام فیلم می باشد ؟
لطفا نام فیلم را زیر همین پست برای ما کامنت کنید"

 

بهنام بانی، خواننده پر انرژی و پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویر متفاوتی از خود در اینستاگرا م نوشت:

"وقتی به آنچه در اختیار و تملک ما نیست می‌نگریم، ممکن است به‌ آسانی این فکر به ذهن ما خطور کند که: "چه میشد، اگر این مالِ من بود؟" و احساسِ محرومیت می‌کنیم. اما بهتر است به‌ جایِ این بیاندیشیم که "اگر آنچه دارم، از آنِ من نبود، چه میشد؟"
‎خداروشکر
‎عکس:رضا نوران"

 

علی مرادی، مجری برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما تصویری از خود را به همراه نوشته‌ای در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

 

رضا توکلی، از بازیگران قدیمی و پرکار تلویزیون نیز از طریق انتشار تصویری در استوری اینستاگرام، یاد و خاطره هنرمند مرحوم احمد پورمخبر را گرامی داشت.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه روز معلم + فیلم

معلمی یعنی عشق، ایثار و از خودگذشتگی، سوختن برای ساختن آینده‌ای روشن؛ همچنانکه تمام معلمان این مرز و بوم با عشق در این مسیر سخت اما شیرین گام نهاده‌اند و با تمام توان در تربیت نسل‌ آینده ساز برای ساختن ایرانی آبادتر تلاش می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معلمی یعنی عشق،ایثار و از خود گذشتگی ،معلمی یعنی سوختن برای ساختن فرزندان آینده ایران زمین ،معلمی حرف به حرف اش در است از معنی و مفهوم که همه‌اش را می توان در کلمه ایثار معنی کرد ،به قول معروف و در یک جمله هرکه عاشق شد معلم می‌شود.

 

.

 

12 اردیبهشت ،سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز پاسداشت مقام معلم است ،روزی برای یادآوری زحمات بسیار آنانی که شغلشان شغل انبیاست و مقامشان مقام کبریا است.

12 اردیبهشت‌ماه بزرگداشت قشری است که در شان آن‌ها نخستین آیات قرآن کریم بر پیامبر اکرم(ص) نازل شد،پیامبر گرامی اسلام می فرمایند «تمامی جنبندگان روی زمین و ماهیان دریا و هر موجود زنده ای در فضا و همه اهل آسمان و زمین برای معلمی که نیکی به مردم بیاموزد طلب آمرزش می کند".

نامش معلم است، اما در اصل، نور علم و دانایی را بر تارک جسم و روح انسان می‌تاباند و او را از گمراهی‌ها به سوی نور هدایت می‌کند به‌طوری که می‌توان گفت رسالت پیامبرگونه دارد، پس معلم را باید به وسعت نامش سپاس گفت همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.

معلم‌هایی که شیره جان‌شان را کلمه می‌کنند و به شاگردان خود می‌آموزند، معلمانی که تنها به آموختن دروس و الفبا تکیه نمی‌کنند و درس انسانیت را نیز در کنار درس برای دانش‌آموزان خود مشق می‌کنند.

وقتی در کنار معلمان می نشینی و با آنها هم‌کلام می شوی، قصه شنیدنی زیاد دارند، از شیرینی های دوران تدریس تا برخی تلخی ها اما شیرینی های دوران تدریس همیشه بیشتر و خاطره انگیز تر در ذهن‌شان باقی مانده است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به بهانه روز معلم + فیلم
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم