Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مجمع نمایندگان استان حجت الاسلام و المسلمین "سید محمد موحد" نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی و "مهدی روشنفکر" نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر کسب اعتماد مردم، گفت: امید است در مسیر خدمتگزاری به مردم غیرتمند استان و در کرسی نمایندگی توفیق خدمت داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تشریح اقدامات مهم و راهبردهای دولت تدبیر و امید در توسعه عمران شهری و روستائی جهت تکمیل زیرساخت ها و طرح های اشتغالزا در استان پرداخت و افزود: امسال با اجرای ۳۳ طرح اشتغالزا در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم می شود.

استاندار بیان کرد: اعتبارات ویژه ای در این رابطه تخصیص یافته و تفاهم نامه ای بین استان، رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امضاء شده و جهت اجرا ابلاغ شد.

کلانتری با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ای در این راستا،گفت: این موضوعات به صورت هفتگی در این کارگروه رصد و پیگیری می شود.

او افزود: نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه های در دست احداث کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

استاندار بیان کرد: دولت در تلاش است تا پایان امسال ۴۳ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان را تکمیل و تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برساند.

کلانتری گفت: به طور قطع تکمیل و بهره برداری از این طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی تحول چشمگیری در توسعه استان و ایجاد اشتغالزایی را در پی خواهد داشت.

او با بیان اینکه ما با این مردم زندگی می کنیم و از مشکلات و گرفتاری های آنها مطلع هستیم، افزود: همه توان مدیریتی استان را به کار بستیم تا گامی در جهت رفع مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی آنان برداریم و در این راه به همکاری شما که دارای جایگاه مهم و ارزشمندی هستید، احتیاج داریم.

استاندار گفت: به طور قطع مردم با دیدن کار، تلاش، هماهنگی و همدلی امیدوار می شوند هرچند که عده ای به هر دلیلی می خواهند مردم را ناامید کنند و به راحتی همه خدمات نظام و دولت تدبیر و امید را انکار کنند.

کلانتری افزود: شما به عنوان نماینده مردم همانگونه که مشکلات را مطالبه گری می کنید خدمات و اقدامات نظام و دولت را نیز به گوش مردم برسانید.

او افزود: ما امسال شاهد افتتاح پروژه های مهمی در استان خواهیم بود که در کشور به صورت خاص مورد توجه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ۱۶ هزار واحد مسکن مهر که بیش از ۶۰ درصد آنها در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است، بزرگراه گچساران-بهبهان تا انتهای حوزه استحفاظی استان، جاده پاتاوه به دهدشت که بیش از یک هزار میلیارد تومان تاکنون برای احداث آن هزینه شده است، چهار خطه کردن محور بابامیدان-یاسوج-سمیرم و چهار خطه کردن محور یاسوج- شیراز، ادامه محور یاسوج-اقلید، تکمیل بیمارستان های بهمئی و نرگسی گچساران، آبرسانی به چهار شهر (دهدشت، لنده،سوق، چرام ) و همچنین شهر لیکک و دهها پروژه های فصل آب و خاک، طرح های عمرانی و زیر بنایی را از جمله پروژه های در دست اجرا در سراسر استان عنوان کرد.

کلانتری بیان کرد: ما در سال پایانی دولت مصمم هستیم با تثبیت مدیران پرکار و موفق از فرصت سوزی و تغییر بی مورد مدیران جلوگیری کنیم و با تلاش مضاعف کار را ادامه دهیم.

او افزود: به صراحت اعلام کرده ایم که ما برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان استان تعامل خواهیم داشت و از ظرفیت آنان در سطح ملی استفاده خواهیم کرد.

کلانتری گفت: خواسته ها و مشکلات مردم که از زبان نمایندگان مردم بیان شود به طور قطع مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار افزود: در استان با حفظ جایگاه اشخاص حقیقی و حقوقی، وحدت و همدلی ارزشمندی حاکم است که امید است نتایج ارزشمندی برای مردم این دیار در پی داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین موحد و روشنفکر در این دیدار از امانتداری، قانون گرایی، بی طرفی و نظم و امنیت حاکم بر انتخابات مجلس یازدهم در استان قدردانی کردند و آن را در تاریخ انتخابات کهگیلویه و بویراحمد فراموش ناشدنی دانستند.

نمایندگان استان دغدغه های خود در خصوص توسعه زیرساخت های استان و موضوع اشتغال را مطرح کرده و حمایت و همکاری کامل خود با مدیریت ارشد استان در راستای تحقق خواسته های مردم را اعلام کردند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد طرح های عمرانی اشتغال زایی سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند

ایسنا/کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق به کشور وجود دارد و تجار و بازرگانان قطعاً از این موضوع استقبال می‌کنند و زمینه رشد تجارت خارجی در استان فراهم خواهد شد.

پیمان اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو مرز رسمی سیرانبند بانه و باشماق مریوان در سال‌های اخیر در حوزه تجارت خارجی فعالیت خوبی داشته‌اند و سالانه ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از طریق این مرزها به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: تجار و بازرگانان استان و سایر استان‌ها همواره درخواست ورود میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق داشته‌اند.

اسکندری با بیان اینکه بندر لاذقیه سوریه و بندر بصره در کشور عراق به این دو مرز نزدیک است و موجب کاهش قیمت تمام شده این محصولات در کشور می‌شود، بیان کرد: درخواست‌های این تجار و بازرگانان را طی یکی دو سال اخیر با حضور استاندار و همکاری سازمان حفظ نباتات کشور پیگیری کردیم و در نهایت خوشبختانه موفق به کسب این مجوز برای مرز باشماق شدیم.

وی اضافه کرد: مجوز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان از ۱۲ اردیبهشت ماه جاری صادر شده است که این مهم موجب گسترش مبادلات مرزی خارجی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: یک سری مشکلات زیرساختی مانند آزمایشگاه قرنطینه، ساختمان و نیروی متخصص وجود داشت که با همکاری سازمان حفظ نباتات کشور این مشکلات و موانع حل شد.

وی افزود: در حال حاضر آمادگی کامل برای واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق به کشور وجود دارد و تجار و بازرگانان قطعاً از این موضوع استقبال می‌کنند و زمینه رشد تجارت خارجی در استان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد