Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:38:50 GMT

شکستگی خط انتقال آب هزار میلی‌متری قزوین ترمیم شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۱۶۶

شکستگی خط انتقال آب هزار میلی‌متری قزوین ترمیم شد

سید محمد حسین ابوترابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته کارشناسان شرکت آبفا در پی مشکل قعطی آب در خیابان های شهید بابایی و ملاصدرا متوجه شکستگی لوله خط اصلی انتقال آب در بلوار شهید سردار سلیمانی شدند و بلافاصله برای ترمیم آن وارد کار شدند.

این مسوول گفت: البته همزمان با قطعی آب به دلیل بروز این مشکل پیلوت بیشتر منازل مسکونی مناطق دارای مشکل دارای آب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی در آبرسانی به مشترکان در شهر قزوین به جز  ۲کوچه از منطقه ملاصدرا که اعلام افت فشار داشته اند وجود ندارد و کارشناسان آبفا در حال بررسی این موضوع و رفع مشکل هستند.

مسوول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: متخصصان و تیم فنی این شرکت برای ترمیم این خط لوله اصلی پنج متر در عمق زمین به فعالیت پرداختند و پس از ۱۲ ساعت موفق به ترمیم و رفع مشکل آن کردند.

وی اظهار داشت: شکستگی خط لوله های فرعی و اصلی یک موضوع غیرقابل پیش بینی است اما تلاش تیم های فنی شرکت آبفا در این گونه حوادث، سرعت عمل بالا برای رفع مشکل و برقراری خط لوله دچار مشکل شده به خط توزیع و شبکه است.

ابوترابی با بیان اینکه روز گذشته به دلیل مشکل ایجاد شده ۶ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ آبفا برقرار شده بود،افزود: واحد ۱۲۲ به شکل شبانه روزی فعال است اما گاهی اوقات به دلیل حوادث اینچنینی و غیرقابل پیش بینی شده حجم تماس ها بسیار بالا می رود و چهار اپراتور موجود در این مرکز قادر به پاسخگویی همزمان به تعداد بالایی از تلفن ها نیستند و طبیعی است که برخی شهروندان پشت خط در انتظار می مانند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل قعطی آب در برخی مناطق شمال شهر قزوین طی روزهای دوشنبه و سه شنبه،گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و رشد مصرف برای آنکه آب شهر دچار قعطی نشود، افت فشار آب پیش بینی شده و از قبل اطلاع رسانی شد.

مسوول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف در مدت یاد شده، سطح مخزن آب مینودر کاهش یافته بود و برای آنکه فشار شبکه تامین و آب این مخزن تامین شود، شرکت آبفا برای ساعاتی از روز اعلام قطعی کرد.

وی با بیان اینکه در ساعات پیک مصرف با کمبود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه آب در شهر قزوین روبرو هستیم،افزود: البته با اجرای چاه های شرق قزوین که شرکت آبفا برای تامین اعتبار آن پیگیر است این مشکل و کمبود مرتفع خواهد شد.

ابوترابی در ادامه از شهروندان خواست تا با صرفه جویی و مدیریت مصرف به ویژه در ایام تابستان موجب تامین پایدار آب شرب برای همه مشترکان شوند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب قزوین آب و فاضلاب قزوین شرکت آبفا شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است