Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان در نامه‌ای به استاندار اصفهان، در راستای مسیر مطالبه‌گری و رفع مشکلات مردم خواستار دستور تعامل همراه با همکاری سازمان‌ها و ادارات شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان متشکل از فعالان فرهنگی، سیاسی و نخبگان علمی، براساس تکلیف انقلابی و اسلامی، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مطرح شدن موضوعات مطالبه‌گری بر پایه عدالتخواهی، رفع فساد و ایجاد تمدن اسلامی در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نامه‌ای را خطاب به استاندار اصفهان در این خصوص نوشته‌اند که در متن آن آمده است:

این مجموعه از ابتدای سال، جلسات مطالبه‌گری با سازمان‌ها و ادارات مختلف همچون گمرک، مجموعه دادستانی استان اصفهان، نمایندگان استان در مجلس  شورای اسلامی و دیگر مجموعه‌های دولتی (با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حداقل حضور افراد) جهت ارتباط، تعامل همراه با ارائه راهکار و پیشنهاد در شرایط امروز برگزار کرده است، ولی متأسفانه برخی ادارات که در خط مقدم مشکلات و مسائل امروز مردم هستند از جمله اداره صمت، اداره مالیات و امور دارایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز قبل از برگزاری جلسه به بهانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا ابلاغیه جنابعالی مبنی بر ممنوعیت برگزاری جلسه، جلسات را لغو کردند.

سؤال اساسی این جاست که آیا همه جلسات آقایان به اصطلاح مدیر به بهانه کرونا لغو شده است؟ آیا پروتکل‌های بهداشتی در ادارات استان قابل اجرا نیست؟ قطعاً این علت‌های واهی دلیلی جز عدم روحیه پاسخ‌گویی آقایان مسئول ندارد. عدم نظارت بر بازار، بلاتکلیفی صنایع کوچک، شیوه اخذ مالیات از مجموعه‌ها، عدم نظارت بر حوزه‌های پوشش، مد، لباس و ... همه در پیچ و خم ضعف و بی‌عملی ادارات کل استان گیر کرده است و همه این‌ها سبب شده وضع معیشتی مردم با مشکلات جدی روبرو شود.

روایتی از مطالبه‌گری دانشجویان از مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی / سوالاتی که بی‌پاسخ ماندفتاح: معیشت مردم در مخاطره افتاده است/ بنیاد مستضعفان در روزهای سخت کرونایی به کمک مردم آمدانتقاد ائمه جمعه شهرستان‌های ا‌ستان تهران ‌از گرانی‌های سرسام‌آور / آقایان مسئول معیشت سخت مردم را دیده‌اید؟

دانشجویان با طرح این سؤال که آیا تفاوت قیمت یک محصول در فروشگاه‌ها به خاطر تحریم‌های ظالمانه و کروناست یا به خاطر بی‌کفایتی مسئول نظارت بر بازار است، عنوان کرده‌اند: امید می‌رود با دستور جنابعالی به مدیران، مسیر تعامل آنان با جریان دانشجویان هموار شود، در غیر این صورت بر اساس ویژگی‌های جنبشی و دانشجویی، مطالبه‌گری خود را با قوت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/169/ش

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... مطالبه‌گری از مصادیق امر به معروف است / دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر همدان معرفی شد روایتی از مطالبه‌گری دانشجویان از مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی / سوالاتی که بی‌پاسخ ماند ادعای آمریکایی‌ها درباره عدم وجود تحریم دارویی "کذب محض" است/ ورود وکلا به مطالبه مسائل حوزه سلامت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مطالبه‌گری از مصادیق امر به معروف است / دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر همدان معرفی شد روایتی از مطالبه‌گری دانشجویان از مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی / سوالاتی که بی‌پاسخ ماند ادعای آمریکایی‌ها درباره عدم وجود تحریم دارویی "کذب محض" است/ ورود وکلا به مطالبه مسائل حوزه سلامت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۶ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان ۷ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۸ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی گزارش مردمی| قصه پر غصه مردم منطقه ‌کاجوی ‌قصرقند/ طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی را مسدود کرد+ فیلم درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید مهمترین اخبار تسنیم وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم دومین ضربه به «فشار حداکثری» آمریکا با توافق بلندمدت ایران-روسیه/ ماجرای توافق ۲۰ ساله چیست؟ بانک مرکزی: اطلاعات ۲۵۰ صادرکننده را به مرجع قضایی دادیم/ بعد از شکایت هم از بازگشت ارز اجتناب می‌کنند سفر الکاظمی به تهران| از روابط تجاری ۲۰ میلیاردی تا وعده ضربه متقابل ایران به آمریکایی‌ها گفت‌وگو| صدرالحسینی: تمام سعی آمریکا برهم زدن روابط میان ایران و عراق است/ ۳ انتظار اصلی ایران از دولت الکاظمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی امر به معروف مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند