Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن اخراجی‌ها ۲، نفوذی، ستاره لورا و هیولای خیالی، امکان مینا، من شگفت‌انگیز ۲، برنی دلفین، دفترچه خاطرات، دایان باخ، شاهد نامریی، مرد یخی، مهریه بی‌بی، کمین، ردیاب، انجمن شاعران مرده، بازیکن جاسوس، آن سوی آتش، آرزوی بزرگ، بال‌ها، تیراندازی در اسپاروکریک، چند روز بیشتر، رویا، پاچی دایناسور، دوچرخه‌ها، جیمی نوترون، فردی، دودم، مومون سرزمین نینجاها، می‌سی‌سی‌پی در آتش، عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت، اسنودن، خاطره‌بازی، موگلی، قهرمان برامپتون، گاندی، دسته سیسیلی‌ها، آقای تشویق، قصری در آسمان، غریبانه، پایان راه، پلیس بل ویل، ورونیکا گورین، خوب، بد، زشت و خبرچین، پنج‌شنبه و جمعه (۲ و ۳ مرداد) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی اخراجی‌ها ۲ به کارگردانی مسعود ده نمکی، پنج‌شنبه (۲ مرداد) ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. اکبر عبدی، جواد هاشمی، حسام نواب صفوی، امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم بازی کرده‌اند. فیلم سینمایی نفوذی به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. امیر جعفری، جمشید هاشم پور و نسرین مقانلو در فیلم سینمایی نفوذی بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی ستاره لورا و هیولای خیالی به کارگردانی تیلو روثکریش و ئوته فان مونخوپول، پنج‌شنبه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم سینمایی امکان مینا به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه ۳ مرداد ماه ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان و سیامک صفری در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی من شگفت انگیز ۲ به کارگردانی پیر کافین و کریس رینائد، جمعه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی برنی دلفین به کارگردانی کرک هریس، جمعه ساعت ۱۷ و فیلم سینمایی دفترچه خاطرات به کارگردانی نیتین کاکار، شنبه (۴ مرداد) ساعت ۵۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی دایان باخ به کارگردانی فرهاد پوراعظم، پنج‌شنبه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. عباس جهانبخش، آزیتا حاجیان و حسن رضایی در فیلم سینمایی دایان باخ بازی کرده اند.

فیلم سینمایی شاهد نامریی به کارگردانی استفانو موردینی، پنج‌شنبه ساعت ۱۶ و فیلم سینمایی مرد یخی به کارگردانی وای من ایپ، پنج‌شنبه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی مهریه بی بی به کارگردانی  اصغر هاشمی، جمعه ساعت ۱۰ روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانی، سعید امیرسلیمانی، پروین دخت یزدانیان و کمند امیرسلیمانی در فیلم سینمایی مهریه بی بی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی کمین به کارگردانی آر موروگاداس، جمعه ساعت ۱۴:۳۰ و فیلم سینمایی ردیاب به کارگردانی جمعه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی انجمن شاعران مرده به کارگردانی پیتر ویر پنج شنبه ساعت ۱۰:۳۰ و فیلم سینمایی بازیکن جاسوس به کارگردانی بن لوین، پنج‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی آن سوی آتش به کارگردانی کیانوش عیاری، جمعه ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، مهرداد وفادار و عاطفه رضوی در فیلم سینمایی آن سوی آتش ایفای نقش کرده اند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی آرزوی بزرگ به کارگردانی تاکائو کاتو، پنج‌شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و فیلم سینمایی بال‌ها به کارگردانی الگا لاپاتو، جمعه ساعت ۹ همچنین فیلم سینمایی تیراندازی در اسپاروکریک به کارگردانی هنری دونهام، جمعه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین، پنج‌شنبه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. ریما رامین فر، آرش مجیدی، سحر دولتشاهی، مریم بوبانی، بابک کریمی، آتیه جاوید، رویا جاویدنیا، شیدا خلیق، سیامک ادیب و کیوان ساکت اف در فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی رویا به کارگردانی اسماعیل خاکباز، نیز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. هادی دیباجی، رضا توکلی، شیوا طاهری و محسن مرادی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی پاچی دایناسور به کارگردانی بری کوک و نیل نایتینگل، پنج‌شنبه ساعت ۱۴ و فیلم سینمایی دوچرخه‌ها جمعه  ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

شبکه امید

فیلم سینمایی جیمی نوترون به کارگردانی کیت آلکوم، مایک گازاوی و کربی اتکینز، پنج شنبه ساعت ۹ و فیلم سینمایی فردی به کارگردانی سین اولسون، همان روز ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی دودم به کارگردانی ویکتور آزو، جمعه ساعت ۹ و فیلم سینمایی مومون سرزمین نینجاها به کارگردانی یوشیهیرو ناکامورا، جمعه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی می‌سی‌سی‌پی در آتش به کارگردانی آلن پارکر، جمعه ساعت ۱۰ و فیلم تلویزیونی عاشقانه‌ای برای سرباز وظیفه رحمت به کارگردانی پوریا آذربایجانی، جمعه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. احمد مهرانفر، آتیلا پسیانی، نیره فراهانی و مهران رجبی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی اسنودن، خاطره بازی به کارگردانی مهدی مهرنیا، موگلی، قهرمان برامپتون، گاندی، دسته سیسیلی‌ها و آقای تشویق پنج‌شنبه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی قصری در آسمان، غریبانه به کارگردانی احمد امینی، پایان راه، پلیس بل ویل، ورونیکا گورین، خوب، بد، زشت و خبرچین جمعه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

برچسب‌ها صدا و سیما مسعود ده نمکی شبکه سه سیما احمد مهران فر کیانوش عیاری کمال تبریزی محمدرضا شریفی نیا آتیلا پسیانی اکبر عبدی جمشید هاشم پور سحر دولتشاهی رضا توکلی فیلم امین حیایی اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما مسعود ده نمکی شبکه سه سیما احمد مهران فر کیانوش عیاری کمال تبریزی محمدرضا شریفی نیا آتیلا پسیانی اکبر عبدی جمشید هاشم پور سحر دولتشاهی رضا توکلی فیلم امین حیایی اکران فیلم صدا و سیما مسعود ده نمکی شبکه سه سیما احمد مهران فر کیانوش عیاری کمال تبریزی محمدرضا شریفی نیا آتیلا پسیانی اکبر عبدی جمشید هاشم پور سحر دولتشاهی رضا توکلی فیلم امین حیایی اکران فیلم شبکه دو سیما پخش سیما فیلم سینمایی سیما پخش خواهد شد فیلم سینمایی سیما پخش می شود روی آنتن می رود فیلم تلویزیونی فیلم سینمایی پنج شنبه ساعت بازی کرده اند شبکه سه سیما جمعه ساعت ساعت ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر

آفتاب‌‌نیوز :

فهرست فیلم‌های آخر هفته سیما که برای پخش از ۱۱ شبکه اعلام شده، شامل ۴۶ فیلم است که از جمله آثار شاخص آن می‌توان به «بادیگارد»، «ریو»، «ویل هانتینگ نابغه» و «محاکمه ۷ شیکاگویی» و از جمله فیلمسازان شاخص آن می‌توان به مسعود جعفری جوزانی، کیومرث پوراحمد، ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، همایون اسعدیان و آرون سورکین اشاره کرد.

۳۲ فیلم معادل حدود ۷۰ درصد این محصولات، خارجی‌اند و حدود ۳۰ درصد فیلم‌ها نیز در سینما و تلویزیون ایران ساخته شده‌اند.

به علت نزدیکی این آخر هفته به ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم، بخش قابل توجهی از این فیلم‌ها سوژه‌ای در ارتباط با تعلیم و تربیت دارند؛ آثاری مثل «قصه‌های مجید»، «جاده‌های سرد»، «پل سفید»، «لونانا در انتظار معلم» و «شش قهرمان».

در بین آثار انتخابی، دو فیلمساز با دو فیلم در این آخر هفته حاضرند. «بادیگارد» و «هویت» از ابراهیم حاتمی‌کیا و «هدیه» و «ریکا» از مسعود فرخنده پخش خواهد شد. در اتفاقی جالب، فیلم سینمایی «۳۰ نابغه» نیز روی آنتن دو شبکه خواهد رفت: پنجشنبه از شبکه نمایش و جمعه از شبکه امید.

همانند هفته گذشته، چهار فیلم در فهرست اعلامی از سوی روابط عمومی معاونت سیما به عنوان فیلم‌های جدید معرفی شده‌اند که پیش از این در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفته اند. «رادیکال»، «مصلحت»، «زاده شده برای پرواز» و «محموله نهایی»، فهرست این چهار اثر را تشکیل می‌دهند.

ضمن اینکه در فهرست منتشرشده، فیلمی که برای پخش در باکس جمعه ساعت ۱۴ شبکه کودک برنامه‌ریزی شده، معرفی نشده است.

در میان این ۴۶ فیلم، دو فیلم «نامیرا» و «گریز از مرگ» جدید به شمار می‌روند. یکی از این دو اثر، تله‌فیلم «نامیرا» به کارگردانی محمد کرمانشاهی است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم در سال ۹۵ ساخته شده، ولی تاکنون در تلویزیون نمایش داده نشده و پس از حدود هشت سال به پخش می‌رسد. علت پخش نشدن این فیلم که سال ۹۶ حتی از جشنواره فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی مسکو نیز جایزه گرفت، روشن نیست. علاوه بر امین زندگانی، شهرزاد کمال‌زاده، رامین راستاد و آیدین ختایی، پرستو صالحی هنرپیشه سابق تلویزیون در این اثر نقش دارد.

دومین فیلم جدید این آخر هفته، «گریز از مرگ» به کارگردانی مایک برنز است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت. این فیلم از آن جهت اهمیت دارد که یکی از آخرین پروژه‌های سینمایی بروس ویلیس به شمار می‌آید. این هنرپیشه ۶۹ ساله هالیوود که بازیگری را به ناچار کنار گذاشته، در همان ایام که عوامل فیلم‌ها مجبور بودند دیالوگ‌ها را از طریق گوشی برایش بخوانند و توانایی حفظ کردن نداشت، به تدریج متوجه شد به بیماری زوال عقل مبتلا شده است.

جالب آن که فیلم «گریز از مرگ» به علت محدودیت‌های کرونایی، تنها در ۹ روز فیلمبرداری شده و تمام سکانس‌های این بازیگر نیز تنها در یک روز ضبط شده است! در سال ۲۰۲۱ جوایز تمشک طلایی نیز که به بدترین‌های هالیوود اهدا می‌شود، یک رشته ویژه با عنوان «بدترین بازی بروس ویلیس» اضافه کرد که ۷ فیلم این بازیگر در آن سال، ۷ نامزد آن را تشکیل می‌داد و فیلم «گریز از مرگ» هم یکی از آن آثار بود. بعد‌ها وقتی خانواده بروس ویلیس رسما خبر بیماری او را به اطلاع عموم رساندند، این جایزه لغو شد.

از میان آثار تکراری این ایام نیز فیلم «هویت» اثر جالب توجهی محسوب می‌شود. این فیلم که برای پخش در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه نمایش برنامه‌ریزی شده است، نخستین فیلم بلند ابراهیم حاتمی‌کیا به شمار می‌آید که بسیاری مهجورترین فیلم این کارگردان می‌دانند. «هویت» در سال ۱۳۶۵ با سرمایه شبکه دو سیما و به عنوان فیلمی سینمایی ساخته شد، ولی هیچ‌گاه روی پرده سینما نمایش داده نشد و مستقیما در تلویزیون به پخش رسید.

گفته می‌شود به خلاف خاستگاه فکری ابراهیم حاتمی‌کیا که پیش از فیلمسازی، پاسدار و هنرمندی از جریان انقلاب بود، خسرو دهقان منتقد جریان عرفی نقد سینما، اولین منتقدی است که این فیلمساز را اصطلاحا کشف کرد و با نقدی که بر فیلم «هویت» نوشت، از فیلمساز خوش‌قریحه‌ای خبر داد که وارد سینما می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون