Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخزاد گفت: طرح انتقال پنج میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به قزوین به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه بررسی انتقال آب طالقان بیان کرد: طرح تأمین آب از سد طالقان 60 میلیون متر مکعب در سال است که پنج میلیون مترمکعب از آن به سرمایه گذار واگذار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: سرمایه گذار می‌ تواند با فروش آزاد به بخش صنعت، کشاورزی و حتی صادارات ، هزینه مورد نیاز این طرح را تأمین کند.

 

وی اضافه کرد: این طرح به یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد وتا هفته آینده مرحله اول آگهی فراخوان سرمایه گذار آغاز و در شورای سرمایه گذاری استان بررسی می‌ شود.

 

فرخزاد اعلام کرد: قرار است آب شرب 17 شهر و 200 روستای استان از سد طالقان تأمین شود.

 

وی یادآور شد: با توجه به محدودیت ‌های منابع مالی این طرح پیشرفت چشم گیری نداشته است، ولی با اولویت‌ هایی که برای شهر آبیک وجود دارد فاز اول تصفیه خانه آب و خط انتقال به سمت آبیک تا اواسط شهریور سال آینده به بهره برداری می‌ رسد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سد طالقان بخش خصوصی آب شرب سد طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مبارزه عجیب یک بز با سه کرگدن (فیلم) بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها