Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مسلط به زبان انگلیسی حداقل 1 سال سابقه کار در بخش بازرگانی ترجیحا فارغ التحصیل رشته‌های: مدیریت بازرگانی،اقتصاد، زبان و رشته‌های مرتبط دیگر روحیه کار تیمی علاقه‌مند به پیشرفت و آموزش زمینه کاری: تجهیزات پزشکی حقوق ثابت پورسانت پاداش بیمه از روز اول میزان دریافتی کاملا توافقی و با توجه به توانایی فرد آموزش‌های مرتبط رایگان محیط کاری: جوان و پویا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09120192159 ایمیل hr@monibco.com آدرسمحل کار: میدان فاطمی

 

پربیننده ترین استخدام مدیر تولید، مسئول دفتر در یک شرکت در تهران استخدام تکنسین کنترل و کیفیت، کمک حسابدار در البرز استخدام مدیر کارخانه و مدیر تولید در شرکت چاپ آلومینیوم ایران استخدام کارشناس مالی و کارشناس تحلیل بازار و رقبا در تهران استخدام فارغ التحصیل الکترونیک، مکانیک، کامپیوتر، مهندسی صنایع

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با راه‌اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و به‌روزرسانی امکانات، امتیازدهی خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت آردسازی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و کارخانجات تولید آرد استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، با بیان اینکه مدیران و نمایندگان استانداری، صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد در جلسه با کارخانجات آرد حضور داشتند، گفت: با توجه به نامگذاری سال 1403 با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی توسط مقام معظم رهبری، سعی بر این خواهد بود که برنامه های سال جدید با تعامل بیشتری با بخش‌‌های مرتبط با غله انجام شود.

عباسعلی وفائی نژاد تصریح کرد: نگاه ویژه نظام به بخش اقتصاد، نشانگر این است که اقتصاد جزو مباحث پردغدغه و پرچالش بوده و  از تمام ابزارهای موجود برای خودباوری و خوداتکایی استفاده می‌کنیم.

وی گفت: دولت با اراده قوی و متعهدانه هر کجا حضور داشته باشد، بخش خصوصی نیز همراهی می‌کند و حضوری موفق خواهد داشت.

وفائی نژاد افزود: حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزان بخشی از کار اداره کل غله بوده و پارسال با همراهی کارخانجات آرد استان بیش از 118 هزار تن گندم از کشاورزان مناطق دشت و بالادست استان با شرایط خاص حمایتی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: با تدابیر صورت گرفته، حمایت مناسبی از کشاورزان انجام دادیم که با مدیریت صحیح و همراهی کارخانجات آرد استان، کیفیت آرد نیز تضمین شد.

وی افزود: در استان مازندران 21 کارخانه آرد داریم که با بهسازی و نوسازی و توسعه انبارها، سیلو و تجهیزات آزمایشگاهی، تحول و به روزرسانی مناسبی را داشته و برای ارتقای کیفیت تولید آرد سرمایه گذاری می‌شود.

وفائی نژاد تصریح کرد: شیوه نامه درجه‌بندی کارخانجات در شرف نهایی شدن در کارگروه استان و رفع نواقص و چالش‌هاست و بزودی عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و بروزرسانی امکانات، امتیاز و رتبه آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در سال 1401 تلاش کردیم از انحصار واردات از طریق بنادر جنوبی کاسته شود و فعالیت‌های تجاری به سمت بنادر شمالی سوق داده شود، گفت: در سال‌های 1400 و 1401 کالاهای اساسی گندم و روغن را از طریق بنادر استان مازندران وارد کشور کردیم اما در سال 1402 به دلیل کاهش ضرورت تامین و دیگر موارد، تامین کالاهای اساسی از طریق بنادر شمالی کشور متوقف شد.

وی  افزود: تمام تلاش دولت در حمایت از تولید کالاهای اساسی و خودکفایی در آن انجام خواهد شد اما به منظور تامین ذخیره استراتژیک و حفظ امنیت غذایی در کشور، رایزنی های لازم انجام شد تا در سال جدید بخش اول گندم خریداری شده از کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بنادر مازندران وارد کشور شود.

به گزارش تسنیم، در این نشست کارخانجات آرد استان به بیان مشکلات و موانع راه تولید اشاره کردند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز به تشریح برنامه های خود در راه تحقق رشد تولید و مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و مردم در اقتصاد پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟