Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد کبیر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : نگاه ساده انگارانه به کرونا آثار بدی بر سلامت جامعه دارد که با وجود هشدارهای فراوان کارشناسان،توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار و مراکز تجمعی گلستان اندک و نگران کننده است.

وی افزود : در سه هفته گذشته روند شیوع کرونا در گلستان صعودی بود و شرایط استان در این مدت همچنان قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کبیر ادامه داد : در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری شدند و در حال حاضر نیز ۱۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که حال ۵۱ نفر از آنان وخیم است.

 وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار کرونایی از مراکز درمانی گلستان مرخص  شدند و ۳۱۰ نفر با علائم کرونا در استان ویزیت شدند که این آمار نشان می دهد شرایط استان بسیار شکننده و وضعیت شیوع کرونا در استان رو به افزایش است. 

کبیر یادآور شد: در پیک نخست کرونا روزانه ۲۶۴ نفر بستری می شدند و حتی میزان بستری در مراکز درمانی گلستان به هزار و ۶۴ بیمار بستری نیز رسید و تنها چیزی که در آن زمان به ما کمک کرد همراهی و حس مسئولیت مردم بود.

طبق اعلام دیروز چهارشنبه سخنگوی وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا گرگان گلستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گرگان گلستان ویروس کرونا گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748243

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول