Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی گفت: گفت: عملیات احداث ۱۶ آموزشگاه با کلاس ۴۰درس و زیربنای قریب ۲ هزار و ۶۰۰متر مربع و میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» صبح امروز (۲ مرداد) در نشت مشترک معاونین اداره کل با مدیران آموزش و پرورش شهرستان های مناطق که در اردوگاه گزند شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف سند تحول و برقراری عدالت آموزشی بین تمام دانش آموزان دختر و پسر استان مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان در راستای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: در شورای پروژه ی مهر باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا ضمن نشاط افزایی مراسم شاهد کاهش دغدغه های اولیا و دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا ویروس باشیم.

 

وی بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: تجهیز و توسعه ی اردوگاه های دانش آموزی زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در بین دانش آموزان است.

 

وجود 170 طرح نیمه تمام در استان

« محمود چاوشان» مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مداری استان نیز در این مراسم، با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر از جذب مبلغ 15میلیارد تومان اعتبارات خرد خیرین نیکو کار استان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: 170 طرح نیمه تمام در سطح استان با 504 کلاس درس در حال احداث است که برای تکیمل نیازمند 210 میلیارد تومان است.

 

وی با بیان این که از این تعداد طرح آموزشی و پرورشی تنها 20 طرح دولتی است؛ ادامه داد: مابقی پروژه های نیمه تمام استان با مشارکت خیرین نیکو کار احداث می شود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: احداث مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری