Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:39:50 GMT

تصویربرداری قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن» در نروژ

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۱۱۵

تصویربرداری قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن» در نروژ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، نظر به آن که یکی از به یادماندنی‌ترین صحنه‌های ماموریت غیرممکن ۶: فال اوت در نروژ فیلمبرداری شد، تام کروز هنرپیشه نقش اصلی این مجموعه سینمایی اوایل هفته جاری درباره آغاز تصویربرداری قسمت جدید این مجموعه در نروژ با عابد رجا (Abid Raja) وزیر فرهنگ این کشور گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ نروژ با انتشار بخشی کوتاهی از این گفت‌وگو در توئیتی نوشت امیدوار است بتواند کروز و ماموریت غیرممکن را به این کشور بازگرداند.

رجا در گفت‌وگو با وبسایت محلی وی‌جی/ VG اعلام کرد در صورت موافقت دولت نروژ، تصویربرداری قسمت هفتم مجموعه ماموریت غیرممکن پاییز امسال در شمال غرب این کشور آغاز می‌شود، منطقه‌ای که به آبدره‌ها، کوه‌ها، آبشارها و خط ساحلی تماشایی شناخته می‌شود. وی همچنین پیشنهاد داد قسمت هشتم این مجموعه که تولید آن قرار بود بلافاصله پس از اتمام قسمت هفتم کلید بخورد نیز در همین کشور تصویربرداری شود.

این مقام نروژی در بخش دیگری از اظهارات خود با اذعان به آن که محدودیت‌های کرونایی می‌تواند برای این پروژه چالش‌برانگیز باشد، گفت: 

با توجه به شیوع کرونا در زمان حاضر نمی‌توان به راحتی گذشته وارد نروژ شد. باید در جلسه هیئت دولت در این باره صحبت کرد و قبل از صدور جواز برای فیلمبرداری در نروژ، آئین‌نامه‌ای در این باره تنظیم کنیم. ما از مقررات و محدودیت‌های کرونایی تبعیت خواهیم کرد. دولت را در جریان گفت‌وگوی خود با کروز قرار می‌دهم.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی موجود، مسافران خارج از اتحادیه اروپا از جمله شهروندان آمریکایی که به خاک نروژ وارد می‌شوند باید به مدت ۱۰ روز در قرنطینه بمانند. البته هنرپیشه ۵۸ ساله نقش اصلی مجموعه ماموریت غیرممکن چند هفته اخیر را در انگلیس گذرانده و بیشتر تیم تولید ماموریت غیرممکن نیز ساکن این کشور هستند بنابراین احتمالا در سفر به نروژ به مشکل خاصی برنخواهند خورد.

مجموعه سینمایی ماموریت غیرممکن داستان ماجراجویی‌های یک مامور مخفی به نام ایتان هانت را روایت می‌کند و تاکنون موفقیت قابل توجهی را در گیشه‌های سینمای جهان بدست آورده است.

بحران شیوع کرونا اکران قسمت هفتم از این مجموعه را که قرار بود ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده برود چهار ماه به تاخیر انداخته و به ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) موکول کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هالیوود نروژ تولید فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هالیوود نروژ تولید فیلم ویروس کرونا هالیوود نروژ تولید فیلم ماموریت غیرممکن قسمت هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است

استاندار بوشهر از کسب رتبه سوم استان در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان توسط وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگراری ایمنا، احمد محمدی‌زاده اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان انجام شده است و دستاوردهای خوبی در حوزه دانش بنیان ها و شرکت‌های فناور در سال گذشته داشته‌ایم.

وی افزود: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان از جمله قوانین مهم و خوبی بود که طی سالیان اخیر به مرحله اجرا رسیده و تمامی دستگاه‌های خدمت رسان مکلف هستند که ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت قرار دهند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در ارزیابی سال ۱۴۰۲ وزارت کشور و شاخص های ده گانه شامل ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، برنامه ریزی اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی دانشگاه ها، تعیین ماموریت پارک های علم و فناوری، تعیین ماموریت کارآفرینان، تعیین ماموریت نخبگان، اقدامات تسهیلگرانه، افزایش تولید دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و صادرات دانش بنیان، با اقدامات در خور تحسین عملکرد مناسبی را ثبت و با کسب ۸۴ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز این ارزیابی، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدی‌زاده عنوان کرد: طبق ارزیابی وزارت کشور، استان بوشهر در شاخص های تشکیل جلسات ستاد اقتصاد دانش بنیان، اقدامات تسهیلگرانه و مردمی‌سازی اقتصاد رتبه دوم و در مجموع شاخص‌ها رتبه سوم را کسب کرده است.

وی گفت: استان بوشهر در برنامه اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی پارک های علم و فناوری و هیئت های اندیشه ورز و تولید دانش بنیان نیز از استان های پیشرو و گروه اول در سطح کشور معرفی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رتبه استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱ بوده است، گفت: با حمایت‌های معاونت اقتصادی استانداری و تلاش پارک علم و فناوری خلیج فارس و هم‌افزایی و تلاش مدیران دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه‌های عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان و با تلاش جمعی، استان بوشهر توانسته رتبه سوم کشوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان را بدست آورد.

محمدی‌زاده افزود: کسب این توفیق که نشان از توسعه و نفوذ دانش و فناوری در فعالیت‌های اقتصادی است نوید بخش آینده‌ای درخشان برای جوانان استان خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 749349

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم