Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار مرکز لرستان گفت : همچنان برخی مردم بدون توجه به هشدار‌ها و سلامت جامعه، مراسم می‌گیرند.

جعفر طولابی  اظهار کرد: بر اساس آمار علوم پزشکی، متاسفانه وضعیت خرم‌آباد همچنان قرمز است.

او ادامه داد: چندین شهرستان لرستان نیز که در وضعیت سفید قرار داشتند الان زرد شده و علت این موضوع هم این است که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خیلی رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی با اشاره به اینکه نظارت‌های خوبی در سطح شهر اعمال می‌شود، افزود: به طور میانگین روزانه ۲۰ تیم در سطح شهر خرم‌آباد فعال هستند و کار نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند.

فرماندار خرم‌آباد اضافه کرد: با این حال موارد پر خطری را که مردم اطلاع می‌دهند به‌ویژه در بحث صنوف، پیگیری می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه چند تالار در سطح شهرستان که اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند را پلمب کردیم، افزود: متاسفانه باز هم در برگزاری این مراسم مشکل داریم و همچنان برخی از مردم بدون توجه به هشدار‌ها و سلامت جامعه، مراسم می‌گیرند.

طولابی تاکید کرد:، چون بیشترین آمار مبتلایان را در مراسم ترحیم و عروسی داشته‌ایم، بار‌ها هشدار داده‌ایم که در حال حاضر برگزاری مراسم جرم است و با دادستانی پیگیر این موضوع هستیم.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: اگر سلامت دیگران برای ما مهم باشد و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خرم آباد فاصله گذاری اجتماعی وضعیت قرمز علوم پزشکی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند را شاهد هستیم گفت:  تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی افزود:  ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا ساسانی و  محور تهران – پاکدشت محدوده خاور شهر گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت:بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد گزارش شده است.

او در خصوص  انسداد‌های اخیر محور‌های مسدود شریانی و غیر شریانی گفت:   محور خرم آباد – پلدختر به عنوان محور شریانی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود.

او در خصوص  محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: هشتگرد – طالقان،کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد - قاین، حاجی آباد – آبیز، حاجی آباد - شاهرخت، حاجی آباد – آهنگران، ایرانشهر - مهرستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است