Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:24:22 GMT

مقام صهیونیست: باید مستقیم ایران را هدف بگیریم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۱۴۷

مقام صهیونیست: باید مستقیم ایران را هدف بگیریم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به استفاده از گروه‌های مقاومت منطقه‌ای برای ضربه زدن به تل‌آویو، توصیه کرد که به دکترین هدف گرفتن مستقیم ایران بازگردند.

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» رئیس حزب یامینا و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) مدعی شد ایران از طریق گروه‌های مقاومت منطقه‌ای از جمله جنبش حزب‌الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه بارها به اسرائیل ضربه زده اما آنها هنوز هیچ بهایی پرداخت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «عاروتص‌شوع» بنت در مصاحبه با شبکه «آی۲۴نیوز» با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت اسرائیل باید به «دکترین اختاپوس» که او دو سال پیش پیشنهاد داده بود، بازگردد و به جای مبارزه با گروه‌های نیابتی تهران در منطقه، مستقیما ایران را هدف بگیرد.

بیشتر بخوانید: ارتش اسرائیل تمرین‌های نظامی خود را از بیم حزب‌الله لغو کرد چنبره کرونا و خودکشی بر آمار تلفات اسرائیل

وی که بعد از کنار گذاشته شدن از کابینه جدید «بنیامین نتانیاهو» به مخالفان وی پیوست، واکنش کابینه نتانیاهو برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را «احمقانه» توصیف کرده و گفت برنامه‌ریزی برای قرنطینه سراسری و تعطیلی مجدد در فلسطین اشغالی غیرضروری است.

بنت در پاسخ به سوال مجری این شبکه درباره پیشنهاد «یائیر لاپید» رئیس احزاب اپوزیسیون در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مبنی بر استعفای دولت نتانیاهو در عرض ۴۸ ساعت و تشکیل کابینه فراگیر جدید با حضور احزاب یش‌عتید و یامینا، گفت: «ببینید این کابینه واقعا بد است، به درستی عمل نمی‌کند، سیاست را به منفعت عموم ترجیح می‌دهد».

این سیاستمدار صهیونیست پیشتر با تکرار ادعای آغاز خروج ایران از سوریه، به «بنی گانتز» وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی توصیه کرد که فشار بر ایران را حفظ کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین نفتالی بنت ایران حزب الله حماس تل آویو اسرائیل بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنی گانتز جنبش مقاومت اسلامی سوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسراییلی اعلام کرد که مقامات اسراییل به جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسراییل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روز‌های اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رییس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس یکی از اقدامات احتمالی (اسراییل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمد‌های مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!