Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:05:30 GMT

دمای هوای همدان به ۴۰ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۱۶۸

دمای هوای همدان به ۴۰ درجه می‌رسد

گروه استان‌ها- مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روز شنبه و یکشنبه دمای هوای استان به اوج گرما می‌رسد. - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از امروز تا اوایل هفته آینده دمای مناطق مختلف استان روند افزایشی خواهد داشت، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در روزهای شنبه و یکشنبه حداکثر دمای برخی شهرستان‌ها به 40 درجه هم برسد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت اسدآباد، فامنین و قهاوند با رسیدن به دمای 38 به عنوان گرمترین شهرستان های استان و بهار با حداقل دمای 15 درجه به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

پبش بینی افزایش دما به 50 درجه در غرب کشور/ امواج 3 متری در دریای عمانهشدار سیلاب ناگهانی در 3 استان/ افزایش دما به 50 درجه در خوزستان و ایلاماز گوشه و کنار کاشان| هواشناسی نسبت به افزایش دما و شیوع گرمازدگی هشدار داد

باقری شکیب با بیان اینکه دمای شهرستان همدان نیز در این مدت بین 17 و 37 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، ابراز کرد: از 15 تیر تا 15 مردادماه گرمای هوا در استان همدان اوج می‌گیرد.

انتهای پیام/743/ح

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۱| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۹ استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزر هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۰|پیش بینی رگبار باران در ۱۲ استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود هواشناسی ایران ۹۹/۴/۲۸|پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها/ کاهش ۱۰ درجه ای دما در شمال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۱| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۹ استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزر هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۰|پیش بینی رگبار باران در ۱۲ استان تا آخر هفته/ هوای شمال خنک می شود هواشناسی ایران ۹۹/۴/۲۸|پیش بینی باران ۵ روزه در برخی استان ها/ کاهش ۱۰ درجه ای دما در شمال پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست ۶ نمایش زیباترین دست‌بافت‌های ایران در کهن‌شهر همدان+تصاویر ۷ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی ۸ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه / کشف ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی، شورشی و شکاری از قاچاقچیان گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی گزارش مردمی| قصه پر غصه مردم منطقه ‌کاجوی ‌قصرقند/ طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی را مسدود کرد+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم تونسی‌ها و بزرگداشت پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه؛ «یقین به پیروزی و زوال اسرائیل» وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواشناسی ایران ۹۹ ۴ پیش بینی رگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات شرقی استان گاهی افزایش ابر، افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. از امروز (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه سنجش آلودگی فیروزکوه ۰.۷ میلیمتر بارش دریافت کرده است.

کد خبر 6088668 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای همدان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل