Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آستارا از شناسایی یک پارکینگ و کشف 4 دستگاه خودرو احتکاری به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "محمد نمازی"با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با احتکار و اخلال گران اقتصادی، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از محله‌های آستارا مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این پارکینگ موفق به کشف 4 دستگاه خودرو احتکاری شامل 3 دستگاه پراید 111و یک دستگاه پژو پارس شدند.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 4 میلیارد ریال برآورد شده است عنوان داشت: در این خصوص یک= متهم 38 ساله دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است گفت: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستارا پاركينگ 4 ميلياردی احتكار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس