Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی سکاندار فدراسیون اسکیت خواستار ابطال مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات اسکیت خراسان‌جنوبی شده که ریاست مجمع مذکور را خود برعهده داشته و صورت‌جلسه صحت انتخابات را نیز امضاء کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات اسکیت خراسان‌جنوبی با حضور ۱۲ نفر از ۱۷ نفر عضو مجمع روز دوشنبه نهم تیر‌ماه سال جاری برگزار شده و «بهروز آدینانی» با کسب هفت رای از ۱۲ رای مأخوذه برای چهار سال به عنوان سکاندار هیات برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صورتجلسه صحت برگزاری مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت اسکیت به امضاء «بهمن محمدرضایی» رئیس فدراسیون و رئیس مجمع عمومی انتخابات، «حسن عزیزی» مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی و نایب‌رئیس مجمع و سایر اعضا رسیده و سه روز بعد از آن نیز اداره کل ورزش و جوانان استان از فدراسیون درخواست صدور حکم رئیس منتخب را نموده است.

ماجرا چه بود؟

علیرغم اینکه کاندیدای دیگر ریاست هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی و سرپرست وقت هیات در مجمع حضور داشته و برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی خود را در مدت زمان قانونی برای جلب نظر اعضاء بیان کرد و پنج رای را نیز به دست آورد، تنها پس از چند روز از زمان برگزاری مجمع به استناد عدم دریافت دعوتنامه مکتوب از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان برای شرکت در مجمع و غیبت دو نفر از اعضاء درخواست ابطال مجمع انتخابات را از ریاست فدراسیون اسکیت کرده است.

روند انتخاب کاملا قانونی برگزار شد

این در حالی است که مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی به لحاظ شکلی و قانونی با حضور دو سوم اعضا و نامزدها به رسمیت رسید و با نظارت حراست اداره کل ورزش و جوانان و حضور خبرنگاران منطبق بر قانون و اساسنامه فدراسیون و هیات‌های ورزشی و حضور نامزد معترض در کمال آرامش برگزار شده است.

در ارتباط با عدم دریافت دعوتنامه مکتوب شاکی برای شرکت در مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات اسکیت خراسان جنوبی باید گفت این موضوع عمومیت داشته و از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای هیچ‌کدام از اعضاء مجمع چنین دعوتنامه‌ای نیز ارسال نشده است گرچه جهت اطلاع و شرکت در مجع با تمامی افراد تماس تلفنی گرفته‌اند.

از آنجا که شاکی و درخواست‌کننده ابطال مجمع عمومی انتخاب رئیس هیأت اسکیت خراسان‌جنوبی می‌توانست اعتراض خود را در زمان حضور در مجمع مطرح و از رقابت انصراف و یا اینکه در حالت شدیدتر مجمع را به اعتراض ترک نماید تا مجمع از شکل قانونی و رسمی‌ خود خارج گردد.

از دیگر موارد مطرح شده مرتبط با درخواست ابطال مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات اسکیت خراسان‌جنوبی عدم حضور نماینده داوران و نماینده باشگاه «نخل طلایی طبس» در مجمع می‌باشد که با توجه به اطلاع داشتن آنان از تاریخ برگزاری مجمع و در ثانی مشخص نبودن آراء به نفع هریک از دو نامزد نمی‌توان دلیل منطقی بر ابطال مجمع دانست.

براساس اطلاعات دریافتی موثق خبرگزاری فارس؛ رئیس فدراسیون اسکیت طی نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی براساس شکوائیه حسین شیخ‌زاده سرپرست هیات خراسان‌جنوبی و کاندیدای ریاست هیات مذکور و محرز بودن عدم رعایت مفاد آئین‌نامه انتخاب روسای هیأت‌های ورزشی «ضمن ابطال مجمع نهم تیرماه ۹۹»  توصیه کرده است نسبت به تجدید برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیأت اسکیت استان اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش و جوانان هیأت اسکیت خراسان جنوبی انتخاب رئیس هیأت اسکیت اداره کل ورزش و جوانان برگزاری مجمع ابطال مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی