Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از سایت تفریحی - ورزشی جزایر ناز قشم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هدف از این بازدید بررسی اقدامات مدیریت امور درگهان در زمینه توسعه سایت جزایر ناز در حوزه های عمرانی، فضای سبز و ساخت و تجهیز این مکان به امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده ساکنان و گردشگران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بازدید طرح ساخت یک پیست اتومبیل رانی استاندارد و باقابلیت هماهنگی با ساختار جغرافیایی ساحل جزایر ناز مورد بررسی و امکان سنجی قرار گرفت.

برپایی رویدادهای ورزشی به ویژه در بخش ورزش های هیجانی، یکی از برنامه های این منطقه برای مهیا ساختن فضای مناسب جهت جذب گردشگر در ایام پس از کرونا می باشد.

وجود جاذبه های طبیعی خدادادی در منطقه آزاد قشم، به این جزیره موقعیتی خاص برای جذب گردشگر داده و این منطقه دارای ظرفیتی شگرف برای توسعه این صنعت نوپا در زمینه های تخصصی مانند گردشگری ورزشی، گردشگری طبیعی، گردشگری علمی و ... است.

در سال های اخیر منطقه آزاد قشم با سیاست گذاری صحیح جهت بهره برداری مناسب از این ظرفیت ها، اقدام به جذب طیف گسترده ای از سرمایه گذاران صنایع مختلف کرده که یکی ازعمده ترین آن ها، سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و ساخت مراکز اقامتی، خدماتی، تفریحی و رفاهی متعددی می باشد که بر جذابیت جزیره برای جلب گردشگر افزوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جذب گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران