Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی خالقی روز پنجشنبه به رسانه ها در ارائه گزارشی از عملکرد این تعاون روستایی آرادان در سال ۹۹ افزود: در مدت چهار ماه گذشته، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن گندم به صورت مباشرتی و ۳۳۵  تن گندم بذری از کشاورزان آرادانی خریداری شد.

رییس اداره تعاون روستایی آرادان با بیان اینکه در ابتدای سال این شبکه سهمیه میوه ایام عید را بین مردم این شهرستان توزیع کرد، گفت: تعاونی های روستایی شهرستان آرادان در چهار ماهه نخست امسال به خرید توافقی پنج هزار و  تن۳۰۰ جو و خرید مباشرتی ۸ تن دانه روغنی کلزا اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی افزود: از ابتدای سال تاکنون از سوی این شبکه بیش از ۵ تن بذر پنبه و ۶  تن بذر ذرت تامین  در بین کشاورزان آرادانی توزیع شد.

 وی با اشاره به توزیع بیش از یکهزار تن علوفه در بین دامداران آرادانی، بیان داشت: تاکنون ۱۳۶ تن کود اوره و ۲۵ تن کود بیوفسفات در بین کشاورزان آرادان توزیع شد.

به گفته خالقی، تکمیل ساختمان اداری تعاون روستایی آرادان به مساحت ۳۶۰ متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در مرحله پایانی قرار دارد و علاوه بر اداره شهرستان تعدادی از تعاونی ها نیز در آن مستقر خواهند شد. 

اخذ مجوز تاسیس شرکت تعاونی کشاورزی مرغ تخمگذار آرادان، انحلال دو شرکت غیرفعال،  دریافت و ارائه ترازنامه و صورت های مالی چهار شرکت‌ تعاونی و پیگیری وصول مطالبات تعاونی ها و تشکل ها به مبلغ یک میلیارد ریال از اقدامات تعاون روستایی آرادان در چها ماهه نخست سال ۹۹ بود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم تعاون روستایی سمنان آرادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم تعاون روستایی سمنان آرادان وزارت جهاد کشاورزی گندم تعاون روستایی سمنان آرادان تعاون روستایی آرادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود