Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@20:35:33 GMT

احتمال جدایی جهانبخش از برایتون افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۰۴۹

احتمال جدایی جهانبخش از برایتون افزایش یافت

علیرضا جهانبخش نتوانسته عملکرد بسیار خوبی در تیم برایتون داشته باشد و بعید نیست فصل آینده از این تیم انگلیسی جدا شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال برایتون این فصل هم در لیگ برتر انگلیس ماندنی شد اما بقای این تیم همانند فصل گذشته در هفته‌های پایانی تضمین شد.

برخی رسانه‌های انگلیسی در خصوص شرایط برایتون در فصل آینده به این موضوع اشاره کردند که این تیم اگر می‌خواهد از همان ابتدای فصل در میان نامزدهای سقوط قلمداد نشود، باید در فصل نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کند و تغییرات مثبتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نیازمند وداع با بازیکنانی است که مورد اعتماد گراهام پاتر سرمربی تیم نیستند و اگر مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند تا فصل آینده پاتر را در کسوت سرمربی تیمشان حفظ کنند، باید بازیکنانی که از دیدگاه سرمربی تیم قابلیت فنی مناسبی ندارند و کمکی به تیم نمی‌کنند را در فهرست فروش یا انتقال قرضی قرار دهند.

یکی از بازیکنانی که نتوانسته انتظارها را برآورده کند و در بیشتر بازی‌های این فصل تماشاگر بازی‌های تیمش بوده، علیرضا جهانبخش است. او در مقطعی از فصل به میدان فرستاده می‌شد و حتی در دیدار با چلسی و بورنموث ناجی تیمش شد اما پاتر اعتقاد چندانی به او ندارد و به نظر می‌رسد در کنار نفراتی چون داوید بوتون، یورگن لوکادیا، برام کایال، ژوژه ایزکوئردو، فلورین آندون، جیسون استیل و لوییز دانک در فهرست برایتون قرار نداشته باشد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش