Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@07:15:55 GMT

فوتی کرونایی در بین سربازان نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۱۴۲

فوتی کرونایی در بین سربازان نداشته‌ایم

ایران اکونومیست-رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحمدالله در بین مشمولان مورد فوتی مبتلا به کرونا نداشته‌ایم.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره آخرین آمار ابتلای سربازان به کرونا اظهار داشت: تعداد سربازان مبتلا به کرونا نسبت به اعداد بیرونی بسیار فاصله دارد و می توان گفت تعداد مبتلایان به کرونا در جامعه سربازان بسیار کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد تعداد سربازان فوت شده به واسطه ابتلا به کرونا اعلام کرد: الحمدلله تا کنون مورد فوتی در بین سربازان نداشته‌ایم.

امیر دریادار دوم رحیمی پور در خصوص اعطای مرخصی در دوره آموزشی گفت: با توجه به شرایط کرونا دوره آموزش سربازی یک ماهه است و مرخصی در این دوره بستگی به شرایط مرکز آموزشی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به پروتکل های بهداشتی و شرایط موجود اعطای مرخصی به شکل عادی محدود است و در صورت ضرورت به سربازان مرخصی داده می شود.

فارس

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اگر سربازی در دوره آموزشی به مرخصی برود بعد از بازگشت از سربازی نیز باید دوباره مورد معاینه قرار گیرد تا نکند مبتلا به کرونا باشد.

وی در خصوص برگه سلامت گفت: کلیه مشمولان قبل از اینکه وارد چرخه مشمولیت شوند توسط پزشک معتمد سازمان وظیفه عمومی معاینه اولیه می شوند تا بیماری خاصی نداشته باشند; اگر هم نیاز به بررسی بیشتری باشد برای انجام آزمایشهای تخصصی معرفی شده یا به شورای پزشکی برای معافیت ارجاع داده می شوند.

امیر دریادار دوم رحیمی پور تصریح کرد: تزریق واکسن مننژیت و کزاز به سربازان قبل از اعزام سر جای خود بوده و فرآیند اعزام مثل گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراحل معاینات و غربالگری برای سربازان انجام می شود و برگه سلامت جدیدی برای کرونا پیش بینی نشده است.

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس با درج موضوعی با عنوان " نه به سربازی در دوران کرونا" پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،استاندار فارس در اولین شورای کشاورزی استان در سال ۱۴۰۳گفت: عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی در شهرستان ها در حوزه گیاهان دارویی، اصلاح الگوی کشت، احداث گلخانه و صنایع تبدیلی، پر کردن چاه های غیرمجاز، نصب کنتور و هوشمند شدن چاه های کشاورزی و تولید محصولات ارگانیک بصورت مستمر پایش شوند.
استاندار فارس خواستار توجه جدی مسئولین ذیربط به حوزه گیاهان دارویی شد و افزود: در زمینه گیاهان دارویی دستگاه های ذیربط در سطح مدیران کل و معاونین جلسات فشرده ای برگزار و گزارش جلسات را ارائه کنند.
ایمانیه با اشاره به اینکه فارس در تولید بسیاری از محصولات زراعی و باغی رتبه های برتر را دارد، گفت: تعاونی اشتغال و تولید سازمان جهادکشاورزی و زیرمجموعه آن، با مشارکت مردم وبا هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره های ارزش تشکیل شود؛ قطعا تحقق این موضوع برای تولید کنندگان و مشارکت کنندگان سودمند خواهد بود.
نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه هدف گذاری کرده‌ایم تا حداقل یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی طی هرسال در استان داشته باشیم، افزود: میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی مختص به سال ۱۴۰۳ را در حوزه جهادکشاورزی مشخص و ارائه کنید.
وی با تاکید بر اینکه با هرگونه کشت محصولات زراعی که با آب غیرسالم کشت شود، با قاطعیت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در جلسه امروز تکلیف را شفاف روشن کرده ایم؛ امحا کشت هایی که از آب های غیرسالم استفاده می کند برعهده جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و با همکاری نیروی انتظامی، سازمان محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه قضایی است.
ایمانیه با تصریح بر اینکه هیچ فردی حق ندارند سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، ادامه داد: دو پیشنهاد برای فعالان این حوزه  در نظر گرفته شده ، ابتدا تهاتر زمین در مکان مناسب برای جایگزینی زمین های فعلی و یا مساعدت در کاشت درخت های غیر مثمر و احداث جنگل کاری و ایجاد صنایع چوبی است.

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم