Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:05:55 GMT

چرا موفقیت هر کسب و کار وابسته به رهبری آن است؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۰۳۰۳

چرا موفقیت هر کسب و کار وابسته به رهبری آن است؟

از آنجایی که کارآفرین‌ها در شروع فعالیت خود دچار مشکلات فراوانی می‌شوند و در این شکست‌ها، درس‌هایی وجود دارد ما می‌توانیم از آن‌ها در کسب‌و کار خودمان بهره بگیریم؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویدان، یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شکست بسیاری از کسب‌وکارها شده است، تصمیم‌گیری‌های نادرست و مهارت‌های ضعیف در رهبری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما رهبر مجموعه‌ای هستید که خود بنیان‌گذار آن بوده‌اید، مهم نیست که یک کسب و کار ۱ نفری یا ۱۰۰۰ نفری دارید، مهم این است که بتوانید باقدرت کسب‌وکارتان را رهبری کنید. در این زمینه باید مهارت‌های لازم را یاد بگیرید.

دلیل نیاز شدید ما به رهبری در نهادها و مخصوصاً در کسب‌وکارهایمان این است که افرادی که در کسب‌وکارها و نهادهای امروزی مشغول به کارند بسیار پیچیده‌تر و متقاضی‌ترند. بسیار تحلیل‌گرند و بیش از هر زمان دیگری خودخواه هستند.

دیگر واگذاری شغل به فرد و توضیح روش کار به او کافی نیست. افراد می‌خواهند مشارکت داشته باشند. می‌خواهند درباره کارهایشان بحث کنند. می‌خواهند بازخورد دائمی عملکردشان را دریافت کنند. می‌خواهند بدانند چه فایده‌ای برای من دارد؟

تاثیر رهبری درست در کسب و کار

جف براون یک رهبر کامل و تربیت‌شده بود، یک «رهبر خدمتگذار» به‌تمام‌معنا بود. کسی که برای خدمت به دیگران رهبری می‌کند. او به مردم در تمام جنبه‌های زندگی کمک می‌کرد و فوق‌العاده تأثیرگذار بود. هرکسی که جف را می‌شناخت او را تحسین می‌کرد.

بااینکه نسبتاً جوان بود و نسبت به سبک زندگی و خوردوخوراک با درایت عمل می‌کرد و همیشه در بهترین وضیعت فیزیکی خود قرار داشت، اما براثر حمله‌ی قلبی فوت کرد.

جف براون، خانمی به نام دبی بریوستر را در این راه یعنی رهبری هدایت کرده بود.

جف براون تمام اصول رهبری را به دبی بریوستر آموخته بود و قبل از اینکه جف زیر پر و بال او را بگیرد، گروهی که او هدایت آن را بر عهده داشت، ازلحاظ بهره‌وری بدترین بخش شرکت بود.

تحت آموزش‌های جف، دبی گروهش را به یکی از بهترین گروه‌های شرکت تبدیل کرد. سرانجام، سازمان دبی را به مسئول ارتقا رهبری و بعد به سرپرست همه‌ی عملیات گماشت.

بسیاری از افرادی که قصد دارند رهبری و مدیریت کسب‌وکاری را آغاز کنند، راه اشتباهی را برای کسب مهارت‌های مدیریتی و یا بهبود مهارت‌های خود انتخاب می‌کنند و اغلب پس از گذراندن آموزش‌های طولانی و خسته‌کننده، شروع به کار با تجربیات خود به‌صورت آزمون و خطا را می‌کنند که این امر در سمت رهبر یک کسب و کار بسیار خطرناک می‌باشد. قبل از شروع به رهبری کسب و کار خود و ایجاد انگیزه در سطح سازمان، شما نیاز دارید تا اصول و الزامات موفقیت فردی را یاد بگیرید.

یک هدیه ارزشمند برای شما که تا اینجا آمدی!

پلتفرم آموزشی ویدان با همکاری شرکت پرشیا خودرو دوره فوق‌العاده «مثل یک رهبر فکر کنید» را با تدریس برایان تریسی (سخنران بین‌المللی و مشاور بسیاری از کسب‌وکارها) با دوبله فارسی برای شما رایگان کرده است که بتوانید در موضوع رهبری در کسب و کار آموزش ببینید و دانش خود را ارتقا دهید.

دوره مثل یک رهبر فکر کنید را از وب‌سایت یا اپلیکیشن ویدان https://vidone.ir دریافت کنید.

ضمنا اگر پلتفرم آموزشی ویدان را دنبال کنید، دوره‌های دیگری را هم قرار است به‌رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است و او نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

بنابر گزارش تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902066

دیگر خبرها

  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول