Web Analytics Made Easy - Statcounter

این قاتل سریالی پس از اعتراف به قتل 70 نفر انگیزه اصلی خود را از قتل های سریالی بد بودن مقتولان معرفی کرد.

پدرو رودریگز فیلهو، دقیقاً همان شخصیت قاتل در سریال معروف دکستر نیست، اما او نیز یک قاتل سریالی است که جنایتکاران و افراد شروری که از قانون گریخته‌اند، هدف جنایت خود قرار می‌داد.

به گزارش رکنا ، پدرو رودریگز فیلهو قاتل عجیبی است که فقط افراد خلافکار و جانی را مورد هدف جنایتش قرار می دهد ، به همین دلیل به او لقب «خاص‌ترین» و «مفیدترین» قاتل زنجیره‌ای جهان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پدرو رودریگز فیلهو» به عنوان یک قاتل خطرناک سریالی شناخته می‌شد، وی ۷۰ فقره قتل مرتکب شد و قبل از رسیدن به ۱۸ سالگی، ۱۰ مورد از آن‌ها را انجام داد.

پدرو خودش را آدم خوبی می‌دانست که فقط آدم‌بد‌ها و افراد بی‌قانون را می‌کشد. او قربانیان غیر عادی _که ما خیلی کم در زندگی با آن‌ها برخورد می‌کنیم_ را هدف جنایت‌های خود قرار می‌داد، به طوریکه یکی از روانشناسان او را یک روانی «ایده‌آل» توصیف کرد که همه قربانیانش وجوه مشترک داشتند و اغلب افرادی بودند که یا از قانون خارج شده و یا با او بد رفتاری کرده بودند.

البته مثل همه قاتل‌ها، فیلهو هم آغاز غم‌انگیزی داشت و دنیا خیلی زود به او چنگ و دندان نشان داده بود. او در سال ۱۹۵۴ میلادی در شهر «میناس گیرایس» برزیل با جمجمه‌ای آسیب دیده بر اثر کتک خوردن مادرش در دوران بارداری از پدرش به دنیا آمد.

از خوردن قلب مقتول تا بریدن اعضای بدن قربانی

وقتی فیلهو ۱۴ ساله بود، نخستین جنایت‌های خود را مرتکب شد. قربانی نخست معاون شهردار بود. انگیزه این جنایت رفتار زشت معاون شهردار با پدر فیلهو بود. او پدر فیلهو را که مستخدم مدرسه بود به اتهام دزدی از آشپزخانه مدرسه از کار اخراج کرد. در پاسخ به این اخراج، فیلهو با یک اسلحه بزرگ، به معاون شهردار جلوی در شهرداری شلیک کرد و او را به قتل رساند. او دزد واقعی آشپزخانه مدرسه را که او هم یک مستخدم مدرسه بود گیر انداخت و او را هم به قتل رساند.

فیلهو بعد از این دو جنایت به منطقه موجی‌داس‌کروزیس در سائوپائولو گریخت و در آنجا یک تاجر مواد مخدر معروف را کشت و در چند حمله مسلحانه شرکت کرد.

ماجرای قاتلی که فقط آدم‌های بد را می‌کشت!

سپس عاشق زنی به نام «ماریا آپارسیدا اولیمبیا» شد و مدتی را با هم زندگی کردند و چندی بعد از ازدواج او یکی از مهره‌های مهم گروه‌های مافیایی برزیل را به قتل رساند. دلیل این جنایت مرگ معشوقه‌اش اولیمبیا بود.

این فقدان باعث شد تا پدرو عمیقاً وارد جنایت‌های زنجیره‌ای بشود، او هر فردی را که احساس می‌کرد از ماجرای قتل معشوقه‌اش خبر دارد می‌کشت و شکنجه می‌کرد و در نهایت توانست با ردیابی افراد، قاتل اصلی «ماریا» را پیدا کند و او را هم به قتل برساند.

قاتل قلب پدرش را خورد

جنایت بعدی یکی از مشهورترین و زشت‌ترین جنایت‌های انتقام‌جویانه فیلهو و قربانی آن، پدرش بود. انگیزه قتل این بود که پدرش با خنجر سر مادرش را برید، پدرش به زندان افتاد، اما این اتفاق باعث نشد تا فیلهو دست از انتقام بردارد.

او به ملاقات پدر رفت و ۲۲ ضربه کشنده با چاقو به او وارد کرد، او به همین اندازه اکتفا نکرد بلکه قلب پدرش را از سینه درآورد و آن را بلعید. فیلهو در ۲۴ مارس سال ۱۹۷۳ میلادی، دستگیر شد و به همراه دو مجرم دیگر که یکی از آن‌ها متجاوز بود به دفتر پلیس برده شد. وقتی پلیس در‌های ماشین را باز کرد تا آن دو را بیرون بیاورد، متوجه شد که فیلهو مرد متجاوز را به قتل رسانده است.

این آخرین جنایت او نبود. وقتی او را به سلول انداختند او که خود را در احاطه مجرمین بسیاری دید، احساس کرد که باید جنایت‌های بیشتری انجام دهد. فیلهو در طول دوران حبسش در حدود ۴۷ زندانی را به قتل رساند. به قتل رساندن زندانی‌ها در نهایت باعث شد تا احساس عذاب وجدان به سراغ او بیاید.

او در یک مصاحبه گفت از کشتن آدم‌های مجرم لذت می‌برد و احساس شعف می‌کند و شگرد او استفاده از چاقو و بریدن اعضا و جوارح مقتول با تیغ‌های تیز بود.

او به خاطر قتل‌های خارج از زندان به ۱۲۸ سال حبس محکوم شد، اما جنایت‌های او در زندان این حکم را به ۴۰۰ سال رساند، با علم به این که بیشترین میزان سپری کردن حکم زندان در برزیل فقط ۳۰ سال است. به همین دلیل فیلهو فقط چهار سال در زندان ماند و در سال ۲۰۰۷ میلادی آزاد شد. او یکی از بدنام تربن قاتلان برزیل است که بیش از هر چیزی به دلیل جنایتهایش در زندان شناخته می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا قاتل سریال قانون جنایت رکنا قتل دندان قلب دزدی آشپزخانه دزد مواد مخدر شکنجه زندان متجاوز پلیس زندانی کشتن اخبار حوادث قتل پرونده قاتل جنایت اعتراف به قتل کشت عکس تلگرام ایران فیلم کرونا دلار اخبار خوزستان سرقت خانواده جوان قتل رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!

زی‌سان: فیلم من، یی‌یر ریویه‌ر، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام. ساخته ۱۹۷۶ توسط رنه آلیو. این فیلم بر مبنای یک رویداد واقعی ست.

در سوم ژوئن ۱۸۳۵ در یکی از روستا‌های نورماندی، جوانی بیست و سه ساله به نام پـی‌یــر ریـویــه‌ر که از آزار‌های پدرش توسط مادرش به ستوه آمده بود، مادر و خواهر و برادر کوچکش را به قتل می‌رساند و به جنگل می‌گریزد. سرانجام پـی‌یــر دستگیر شده و در سلولش اقدام به نوشتن زندگینامه‌ی خود می‌کند و در آن دلیل اقداماتش را توضیح می‌دهد.

او که تصور می‌کند توسط خدا هدایت شده می‌خواهد پدرش را از دست آزار و تحقیر‌های مادرش برهاند.

پی‌یـر که نمی‌تواند انفعال پدرش را تحمل کند، می‌اندیشد که باید کاری کرد. او ابتدا یک قورباغه را مصلوب کرده و پرنده‌ای را بین دو سنگ، لِه می‌کند. اما کشتار حیوانات کافی نیست. آهنگی که همسایه درباره‌ی پدرش می‌خواند جرقه‌ی تراژدی را روشن می‌کند...

این کشتار و محاکمه‌ای که در پی آن می‌آید توسط شاهدین مختلف، روایت می‌شود که یکی از راویان نیز خود قاتل است که آسیب شناسی او، باعث درک زمینه‌ی روانی جنایاتش می‌شود.

در نهایت پـی‌یــر به اعدام محکوم شد و علیرغم اینکه توسط پادشاه لوئی فیلیپ مورد عفو قرار گرفته بود، در سلولش خود را حلق آویز نمود!

رنه آلیو که از دست کم گرفته شده‌ترین کارگردانان فرانسوی دهه‌ی هفتاد به شمار میرود، این مهمترین فیلمش را بر مبنای کتابی از میشل فوکو ساخته است که در سال ۱۹۷۳ منتشر شده بود.

فیلم تنها چند کیلومتر با لوکیشن وقایع تاریخی داستان، فاصله دارد و به غیر از چند بازیگر نادر حرفه ای، باقی نقش‌ها از جمله نقش اصلی، توسط افراد محلی ایفا شده است که رنه آلیو در طول فعالیت‌های تئاتری اش با آنها ملاقات کرده بود. چنین تدبیری به فیلم حالتی مستندگونه داده است و مخاطب را درگیر یک احساس واقعی می‌کند.

در صحنه‌ای از فیلم خود میشل فوکو نیز جضور داشت که در تدوین‌های بعدی، سکانس مربوط به او حذف شد.

این شاهکار، همزمان که یک فیلم تاریخی و تحقیقی در مورد کالبد شکافی یک جنایت است، یک سند قوم نگارانه از قرن نوزدهم نیز محسوب می‌شود.

مشخصات و امتیاز این فیلم را اینجا ببینید.

tags # سینما ، معرفی فیلم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان