Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم علی حسنی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان دیر افزود: همچنین نیازسنجی‌های دیگر بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان مشخص و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری می‌شود.

وی گفت: همچنین با رایزنی انجام شده از سوی نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت نفت مابقی کمبودهای بیمارستان شهرستان دیر در بخش اتاق عمل و زایشگاه نیز تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیر اظهار کرد: همچنین هفته گذشته نیز از محل کمک‌های شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات به بیمارستان شهرستان دیر تحویل شد.

وی گفت: مهمترین برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات مربوط به بخش سلامت و درمان شهرستان دیر است و در راستای تامین امکانات لازم برای مردم تلاش می‌شود بخش زنان و زایمان این بیمارستان هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

علی حسنی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی دیر از فضای فیزیکی خوبی برخوردار است اما در زمینه تجهیزات و امکانات بخش درمانی کاستی‌هایی دارد که با قول مساعد سازمان تامین اجتماعی کشور تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز تا قبل از هفته دولت ارسال می‌شود.

وی گفت: نبود بخش رادیولوژی یکی دیگر از کمبودهای درمانگاه تامین اجتماعی دیر است که با پیگیری‌های انجام شده  انتظار می‌رود این مشکل نیز برطرف شود.

فرماندار دیر ادامه داد: در زمان حاضر ۳۰ هزار نفر از قشر ملوان، صیاد، کارگر، مستمری بگیر و خانواده نیازمند زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند در همین راستا تکمیل تجهیزات و برطرف کردن کاستی‌های این درمانگاه ضروری است.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی بندردیر تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی بندردیر تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند