Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه‌های جهادی و مردمی که در دوران کرونایی و در مسیر خدمت رسانی به قشرهای مختلف، امتحان موفق و غرور آمیزی پس داده‌اند این روزها همزمان پا به عرصه جدیدی گذاشتند. یکی از شاخصه‌های دوران تحول در قوه قضائیه توجه به ظرفیت‌های بی نظیر مردمی در جهت پیشبرد امور است. چندی پیش و در همین راستا دستورالعمل نحوه مشارکت‌های مردمی توسط رئیس عدلیه به تمامی واحدهای قضائی ابلاغ شد تا این تصمیم و سیاست مهم ضمانت اجرایی پیدا کند

حالا و در راستای همین رویکرد و با همت رئیس جدید سازمان زندان‌ها، گروههای مردمی برای اولین بار پا به زندان‌ها گذاشتند تا زندانی‌ها که تا کنون کمتر از خدمات و ظرفیت‌های این جریان‌های پر تلاش و پرانگیزه بهره مند می‌شدند هم از این فرصت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در همین جهت تعدادی از دندان پزشکان گروه جهادی منتظران ظهور به زندان ورامین رفتند تا به زندانیانی که مشکلات دندان پزشکی داشتند رسیدگی کنند.

گفتنی است این حرکت بدیع برای اولین بار صورت گرفته و پای ظرفیت‌های مردمی را به زندان‌ها باز کرده تا کمکی بزرگ باشد جهت بهبود وضعیت فرهنگی و خدمت رسانی در زندان‌های سراسر کشور خدمات این گروه دندان پزشکی جهادی به زندانیان ورامین رایگان بوده و ظرف امروز و فردا (روز جمعه) ارائه خواهد شد و در هفته‌های آینده نیز در سایر زندان‌های کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4981193

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان گروههای جهادی قوه قضاییه دندانپزشکی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی سربازی امداد رسانی ازدواج دستگیری سارق بنیاد شهید و امور ایثارگران سرهنگ نادر رحمانی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،‌مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.
اسحاق ابراهیمی، با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.
وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.
رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است.

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان