Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدیاشار میردامادی به‌عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی و مسابقات فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، طی حکمی از سوی یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش رزمی، سیدیاشار میردامادی مسئولیت مدیریت تیم‌های ملی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میردامادی، فعالیت خود را از سال 1386 در فدراسیون ورزش‌های رزمی آغاز کرد و  طی سال‌های 87 تا 1398 به‌عنوان دبیر سازمان تیم‌های ملی مشغول به کار بود.

وی همچنین از سال 1394 با حکم محمود رشیدی ریاست کمیته مسابقات فدراسیون انجمن‌های رزمی را عهده دار شد و تا سال 1396 در این سمت باقی ماند.

میردامادی از سال 1396 تاکنون عضو شورای داوران بوده و علاوه بر آن به مدت چهار سال به‌عنوان عضو شورای عالی فنی فدراسیون فعالیت کرده است.

از افتخارات او می‌توان به قضاوت در چندین مسابقه برون مرزی و سرپرستی برخی از تیم‌های ملی در مسابقات برون مرزی اشاره کرد.

انتصاب نایب رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزشی‌های رزمی بیشتر بخوانید... تغییر نام فدراسیون ورزش‌های رزمی انجمن رزم‌آوران به فدراسیون ورزش‌های رزمی پیوست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تغییر نام فدراسیون ورزش‌های رزمی انجمن رزم‌آوران به فدراسیون ورزش‌های رزمی پیوست واژه های کاربردی مرتبط ورزشی‌های رزمی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی و ایموبیله؛ بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های اروپا ۲ لیگ برتر انگلیس| لیورپول با پیروزی پرگل مقابل چلسی جشن قهرمانی را برگزار کرد/ پایان کار قهرمان بدون باخت در خانه ۳ مهاجم سرشناس جهان نامزد پیوستن به تیم انصاری‌فرد ۴ تقوی: منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود/ اعتراض تیم مریوان به جا بود ۵ لیگ برتر انگلیس| منچستریونایتد به تیم سرمربی سابقش امتیاز داد اما به کسب سهیمه امیدوار ماند ۶ سرمربی زنیت: باید به سردار آزمون افتخار کنیم ۷ لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! ۸ علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| بالا گرفتن تب و تاب کسب سهمیه و بقا/ مصافِ «خانوادگی» استقلال و نساجی در دیداری که یک برنده دارد! تقوی: منطقی است که لیگ برتر فصل آینده با ۱۴ تیم برگزار شود/ اعتراض تیم مریوان به جا بود علیرضا جهانبخش در فهرست ۱۰ نفره بازیکنان جدا شونده از برایتون زنیت برای فروش سردار آزمون مذاکره نمی‌کند مهمترین اخبار تسنیم انتشار برای نخستین بار | مقام معظم رهبری: آمار فرزندآوری کمتر از نرخ جانشینی است/ این مسئله از همه خطرات بزرگتر است توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند طرح‌های ملی جهاد کشاورزی در هرمزگان، یزد و لرستان توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید عراق|عملیات حشد شعبی در غرب سامراء/ دستگیری ۵ تروریست در نینوا و شکست طرح تروریستی در دیالی پاسخ سلیمی نمین به زیباکلام و چپ ستیزی او| "جعلیات هنرمندانه" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی های رزمی ورزشی های رزمی فدراسیون انجمن های ورزش فدراسیون ورزش های رزمی تیم های ملی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها