Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پانزدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، دستور آغاز سه پروژه بزرگ و ملی وزارت جهاد کشاورزی را با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 400 میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسمی ۸۱۵ پروژه پویش ملی «#جهاد برای_جهش تولید» را در قالب برنامه بزرگ و کشوری «تدبیر و امید برای جهش تولید» افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا بهره‌برداری از ۸۰۹ طرح و شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۴۷۳ هکتار در سراسر کشور، بهره‌برداری از ۵ طرح آب و خاک به مساحت ۷۳ هزار و ۵۰۰ هکتار و بهره‌برداری از ۱۶ هزار و ۸۰۰ هکتار طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب‌دار در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

این ۸۱۵ پروژه با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اجرا و با بهره‌برداری از آنها برای ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه ملی وزارت نفت با دستور رییس جمهور افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی با دستور رییس جمهور رونمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال کشور با دستور رییس جمهور با دستور رییس جمهور؛ بهره برداری همزمان از ۳۶۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی آغاز شد با دستور رییس جمهوری بهره برداری از 40 طرح در هرمزگان آغاز ش

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حسن روحانی وزارت جهاد کشاورزی یزد لرستان هرمزگان طرح های کشاورزی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستور رییس جمهور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار

حسین صادقی معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان در این زمینه گفت: اکنون آب مورد نیاز روستا‌های بخش گابریک ازجمله علی آباد به صورت نوبت بندی و هر سه روز یکبار معادل نیاز کل مجتمع های روستایی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نیاز آبی این مجتمع وجود ندارد افزود: یکی از چالش‌های پیش روی ما در این روستا‌ها ذخیره بیش از اندازه آب به وسیله خانوار‌ها در مخازن بزرگ موجود در منازل است.

بیشتر بخوانید:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

معاون نظارت بر بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای هرمزگان گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار این منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است